Gjest Sterre Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har skaplest i dette forumet en stund nå og tenkt at jeg får hive meg på motivasjonsbølgen... veide meg idag og har gått ned til 66,3 etter å ha vært 67 lenge... Jeg er bare 159 høy, så jeg har enda for høy BMI. Målet mitt er 57 kilo, med delmål å veie 60 kilo til sommeren. Fødte mitt 3e barn for 8 måneder siden, veide 80 kilo høygravid og 76 når jeg kom hjem fra sykehuset. merker at jeg tviler litt i meg når jeg tenker på 57 kilo for det er 10 år siden jeg veide det sist..... men har begynt å jogge en halv time i uken på kvelden 2x i uken og synes det er deilig å komme ut litt ellers prøver jeg å gå tur minst 3 ganger i uken med babyen. har også kjøpt meg en Legmagic som skal være spesielt bra for lår og rumpe(der det meste hos meg ligger) men den har jeg ikke prøvd enda, skal gi dere tilbakemelding på om den virker:) er veldig glad i sjokolade og kaker så der ligger min svakhet... rpøver å huske å drikke vann og spise frukt. prøver også å bare forsyne meg en gang når det er middag... Ønsker dere alle lykke til med å gå ned eller holde vekten!! masse hilsner 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Så bra - du er flink :-) Selv står jeg litt i stampe for tiden, men har blitt mye mer bevisst på kostholdet mitt, og prøver å få trent litt 1- 3 ganger i uka. Jogging har jeg også fått sansen for! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sterre Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Så bra - du er flink :-) Selv står jeg litt i stampe for tiden, men har blitt mye mer bevisst på kostholdet mitt, og prøver å få trent litt 1- 3 ganger i uka. Jogging har jeg også fått sansen for! takk;) ang. jogging så jogger jeg ikke i ett sett, så god kondis har jeg ikke enda men går fort imellom joggingen. Det er litt deilig å være helt for seg selv.....har også medlemskap på elixia men har ikke vært der på lenge, litt slittsomt for jeg sammenligner meg selv hele tiden med de andre.. trener du noe annet enn jogging? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 takk;) ang. jogging så jogger jeg ikke i ett sett, så god kondis har jeg ikke enda men går fort imellom joggingen. Det er litt deilig å være helt for seg selv.....har også medlemskap på elixia men har ikke vært der på lenge, litt slittsomt for jeg sammenligner meg selv hele tiden med de andre.. trener du noe annet enn jogging? Jeg har vært med på Friskis og Svettis i mange år, litt til og fra - men nå til jul var jeg litt lei, så jeg har ikke trent det etter nyttår. Så hvis jeg trener, er det jogging, evt litt svømming, men som regel har jeg barna med, og da blir det mer kosebading :-) Har funnet ut at jogging passer meg bra. Det er fleksibelt, jeg kan trene når jeg vil, og jeg slipper å kjøre noe sted for å løpe. Det eneste er været - når det er blaut kan jeg ikke løpe i skogen, og jeg er litt redd for å løpe for mye på asfalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Da er du i gang ) Det er sikkert kjempelurt å ha delmål. Du skal se at det ene fører til det andre. Det er lett å bli hekta på kosthold og trening, spesielt når vi er flere. Min styrke er at jeg ikke kjøper inn søtsaker så ofte. Svakheten min er når det allerede er i hus 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sterre Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Da er du i gang ) Det er sikkert kjempelurt å ha delmål. Du skal se at det ene fører til det andre. Det er lett å bli hekta på kosthold og trening, spesielt når vi er flere. Min styrke er at jeg ikke kjøper inn søtsaker så ofte. Svakheten min er når det allerede er i hus det er sikkert lurt å ikke kjøpe men da føler jeg at jeg sprekker etter noen dager og kjøper og spiser mer, men nå prøver jeg meg med 3 ruter sjokolade til kaffen og thats it for dagen.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sterre Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har vært med på Friskis og Svettis i mange år, litt til og fra - men nå til jul var jeg litt lei, så jeg har ikke trent det etter nyttår. Så hvis jeg trener, er det jogging, evt litt svømming, men som regel har jeg barna med, og da blir det mer kosebading :-) Har funnet ut at jogging passer meg bra. Det er fleksibelt, jeg kan trene når jeg vil, og jeg slipper å kjøre noe sted for å løpe. Det eneste er været - når det er blaut kan jeg ikke løpe i skogen, og jeg er litt redd for å løpe for mye på asfalt. ja, jeg liker også å svømme men det blir liksom ikke til det. Kanskje jeg prøver meg igjen når jeg er ferdig med ammingen(etter sommeren en gang) da føler jeg meg friere til å være borte litt lenger og trenger ikke å være redd for brystbetennelse.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Er det ikke deilig når vekta endelig peker nedover:-) Husk at det er på maten man "enklest" kan gå ned i vekt. Hørte noen regnet på at man måtte jogge 4 minutter for å forbrenne en rute sjokolade. Det er altså myyye trening for å forbrenne noe vesentlig. Jeg er også søtmoms. Jeg har i perioder klart å holde meg helt borte fra godterier, men det enkleste er å hente fram noen få biter, og bestemme seg for at det er alt jeg får i dag. Da koser jeg meg masse med lite:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.