Gjest GA Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Noen som vet hvor man får kjøpt sånn hatt som the Blues Brothers hadde? I liten str. 8-åringen synes det hadde passa så godt, for han har nemlig solbriller og dress... 0 Siter
Gjest standard Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 www.festmagasinet.no du kan ringe dem for å høre hva de har, de har _mye_ mer enn det som ligger på sidene her 0 Siter
Gjest GA Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 www.festmagasinet.no du kan ringe dem for å høre hva de har, de har _mye_ mer enn det som ligger på sidene her Har ikke i annet enn str 58. Og det er for stort for meg også 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 De har det på H&M, i barneavdelingen! ) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 De har det på H&M, i barneavdelingen! ) Hæ?! Kuuult. Da vet jeg om en som skal overraskes i kveld... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 De har det på H&M, i barneavdelingen! ) Tusen takk for tipset, nå har jeg handla både hatt og solbriller. Guttungen tok det på seg, satte seg ved pianoet og lekte Blues Brothers så pianoet hoppa omtrent :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Tusen takk for tipset, nå har jeg handla både hatt og solbriller. Guttungen tok det på seg, satte seg ved pianoet og lekte Blues Brothers så pianoet hoppa omtrent :-) Så bra! Guttungen her er veldig glad i hatten sin. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.