Gjest Shira :o) Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Er det bare Telenor selv som har mobilabbonemang i deres nett? Jeg har hatt Tele2 nå, og vært fornøyd, men nå er de også i Netcom sitt nett, og jeg som bor på bondelandet får da dårlig dekning. Er lite lystent på og bli Telenorkunde, men hvis jeg ikke har noe valg må jeg jo. Noen som vet om det er andre leverandører som fremdeles er i telenor sitt nett? Jeg er ute etter noe som ikke har månedsavgift, og en OK ringepris. 0 Siter
Tralla Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Mener å huske at talkmore har telenor sitt nett, står sikkert på sidene deres. De skal vel være ganske ok på pris også. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Mener å huske at talkmore har telenor sitt nett, står sikkert på sidene deres. De skal vel være ganske ok på pris også. Talkmore ja, takk for tips, da sjekker jeg sidene deres. 0 Siter
kvitre Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Ventelo bruker Telenors mobilnett og skal fortsette å bruke det fremover. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Ventelo bruker Telenors mobilnett og skal fortsette å bruke det fremover. Er ikke de dyre? De var det sist de ringte meg for og tilby mobilabb. Kan ta en titt. Har internett fra dem og er fornøyd med det. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Mener å huske at talkmore har telenor sitt nett, står sikkert på sidene deres. De skal vel være ganske ok på pris også. Talkmore bruker netcom. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Talkmore bruker netcom. De er gått over til Telenor. Klippet fra siden: ''Talkmore benytter fra februar 2008 Telenors nett og som ny Talkmore kunde får du samme gode dekning og kvalitet som Telenor. Som eksisterende kunde hos Talkmore vil du bli flyttet over til Telenor sitt nett i løpet av første kvartal 2008.'' https://www.talkmore.no/talkmore/kunde.htm 0 Siter
kvitre Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1205318211' post='3825984] Er ikke de dyre? De var det sist de ringte meg for og tilby mobilabb. Kan ta en titt. Har internett fra dem og er fornøyd med det. Talkmore er nok billigere, men jeg har som deg inernett hos Ventelo og da de ringte for å tilby abonnement slo jeg til. Det viktigste er at de har lovet å ikke bytte til NetCom-nett selv om de har blitt en del av Network Norway/Banetele-gruppen, det var en del av avtalen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.