Gå til innhold

Telenor sitt nett

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Er det bare Telenor selv som har mobilabbonemang i deres nett?

Jeg har hatt Tele2 nå, og vært fornøyd, men nå er de også i Netcom sitt nett, og jeg som bor på bondelandet får da dårlig dekning. Er lite lystent på og bli Telenorkunde, men hvis jeg ikke har noe valg må jeg jo.

Noen som vet om det er andre leverandører som fremdeles er i telenor sitt nett?

Jeg er ute etter noe som ikke har månedsavgift, og en OK ringepris.

Skrevet

Mener å huske at talkmore har telenor sitt nett, står sikkert på sidene deres. De skal vel være ganske ok på pris også.

Skrevet

Mener å huske at talkmore har telenor sitt nett, står sikkert på sidene deres. De skal vel være ganske ok på pris også.

Talkmore ja, takk for tips, da sjekker jeg sidene deres.

Skrevet

Ventelo bruker Telenors mobilnett og skal fortsette å bruke det fremover.

Skrevet

Ventelo bruker Telenors mobilnett og skal fortsette å bruke det fremover.

Er ikke de dyre? De var det sist de ringte meg for og tilby mobilabb. Kan ta en titt. Har internett fra dem og er fornøyd med det.

candyqueen_83
Skrevet

Talkmore bruker netcom.

Skrevet

Talkmore bruker netcom.

De er gått over til Telenor.

Klippet fra siden:

''Talkmore benytter fra februar 2008 Telenors nett og som ny Talkmore kunde får du samme gode dekning og kvalitet som Telenor. Som eksisterende kunde hos Talkmore vil du bli flyttet over til Telenor sitt nett i løpet av første kvartal 2008.''

https://www.talkmore.no/talkmore/kunde.htm

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1205318211' post='3825984]

Er ikke de dyre? De var det sist de ringte meg for og tilby mobilabb. Kan ta en titt. Har internett fra dem og er fornøyd med det.

Talkmore er nok billigere, men jeg har som deg inernett hos Ventelo og da de ringte for å tilby abonnement slo jeg til. Det viktigste er at de har lovet å ikke bytte til NetCom-nett selv om de har blitt en del av Network Norway/Banetele-gruppen, det var en del av avtalen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...