Gå til innhold

rettskriving, igjen....

Anbefalte innlegg

trollemor;o)
Skrevet

Oj.... Jeg er også veldig dårlig:o(

Skrevet

6 av 10. :o(

Fjern styrt mus var morsom da. ;o)

Skrevet

7 av 10 :)

Og 2 av dem jeg hadde feil, var fordi jeg ikke hadde krysset av på at begge deler var tillatt...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

8 av 10. Er ikke helt fornøyd med det resultatet.

Gjest Elextra
Skrevet

Huh, trodde jeg hadde kontroll på dette, men fikk bare 7 av 10 :/

Skrevet

6 av 10. Huffda. Jeg er litt allergisk mot bindestrek så jeg sliter litt med å bruke dem. Berg-og-dal-bane? Det kommer jeg nok aldri kommet til å skrive selv om jeg nå vet det er riktig. :-)

Skrevet

6 av 10. Huffda. Jeg er litt allergisk mot bindestrek så jeg sliter litt med å bruke dem. Berg-og-dal-bane? Det kommer jeg nok aldri kommet til å skrive selv om jeg nå vet det er riktig. :-)

Det viktigste er at vi blir forstått :)

Skrevet

Det viktigste er at vi blir forstått :)

Jepp! Helt klart. :-)

Skrevet

Hadde bare 5 rette. Likte bedre den testen noen la ut forrige ute, da hadde jeg alle rett!

Jeg vet jo godt at vi kan skrive for resten og fforresten, men det betyr jo ikke det samme!

Gjest Kayia
Skrevet

9 av 10. Ville skrevet berg- og dalbane jeg.

Måtte le av alternativet "fjern styrtmus" da! :D

candyqueen_83
Skrevet

Hadde bare 5 rette. Likte bedre den testen noen la ut forrige ute, da hadde jeg alle rett!

Jeg vet jo godt at vi kan skrive for resten og fforresten, men det betyr jo ikke det samme!

Enig. Man tenker jo på riktig skrivemåte av forresten da. Dette var en teit test.

Skrevet

4 av 10 rette.

Jaja, eg skreiv nå ikkje "fjern styrtmus", ka nå det kan være...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...