Gå til innhold

Kjærestetur til Gran Canaria

Anbefalte innlegg

Gjest ut på tur aldri sur! ;)
Skrevet

Kjæresten og jeg reiser til Gran Canaria i påsken, og vi gleder oss vilt! :) Jeg har ikke vært på "sydentur" på lenge og trenger noen tips.

Hva må jeg ha med bortsett fra klær, håndkle og solkrem? Er det mye billigere der nede, eller ligger mat og drikke på ca. samme prisnivå som i Norge? Aner ikke hvor mye lommepenger jeg bør ta med?

Vi tar med lommepenger hver for oss, men bruker dem vel sammen. :) Komemr til å spise ute hver dag, og dra en del ut og pilse og kose oss. Vi ønsker også å leie bil par dager, hva må vi regne med det kan koste?

Andre tips til uerfaren sydenfarer?

Skrevet

Vi var på tur der i 2005 var det vel. Var helt fantastisk!=) Da gikk jeg gravid med eldstemann.. Vi leide bil, betalte vel ca 200-300 pr dag, men vi leide veldig lenge da. Vi kjørte hele øya rundt., Helt utrolig at vi greide å finne frem.. hehe. Men litt av en opplevelse å kjøre langs de bratte klippene!:)

Lurt å ha med gode sandaler, kanskje litt mat hjemmenfra? Vi gjorde hvertfall det. Så vi hadde noe vi likte godt. Men bruker å være veldig mye nordmenn der. Syns de var overalt jeg. Så syns jeg å huske at de hadde spar butikk der. Er kjempedeilig å bade der også, fine bassenger på hotellene som regel.

Tror dere får en riktig fin tur! det fikk vi=) Også er det masse kjekke ting å finne på der også=) Maten syns jeg å huske var litt billigere, men det var ikke mye=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...