Gå til innhold

Syte innlegg : Jeg er sà sliten....:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I alle mine 3 graviditeter var jeg mer trøtt og sliten enn jeg noen gang trodde kunne være mulig.

Tårene flommet for alt og ingenting.

Synes du høres ganske normal ut.

Utnytt alle muligheter til å slappe av, men pass på å komme deg litt ut hver dag. Dagslys er en av verdens beste medisin :)

Pass på å spise velbalansert - mye grønnsaker, kvalitetsprotein, fullkorn og frukt. Drikk nok!

Slapp av, og tenk positive tanker.

Dette kommer til å gå over :)

Gjest Angela26
Skrevet

I alle mine 3 graviditeter var jeg mer trøtt og sliten enn jeg noen gang trodde kunne være mulig.

Tårene flommet for alt og ingenting.

Synes du høres ganske normal ut.

Utnytt alle muligheter til å slappe av, men pass på å komme deg litt ut hver dag. Dagslys er en av verdens beste medisin :)

Pass på å spise velbalansert - mye grønnsaker, kvalitetsprotein, fullkorn og frukt. Drikk nok!

Slapp av, og tenk positive tanker.

Dette kommer til å gå over :)

Takk for oppmuntrende ord! :-)

I dag er jeg faktisk litt bedre, for jeg ba til Gud i gàr, hehe:-) Desperat kan du si, siden ting og tang hoper seg opp rundt meg. Men ja, det gàr nok over, det er bare sà slitsomt mens det stàr pà. Men jeg er litt bedre i dag, og jeg hàper det fortsetter slik :-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg var akkurat sånn alle tre gangene jeg var gravid!

Når jeg begynte på ca uke 12 ble alt mye bedre og jeg følte meg ikke særlig gravid lenger ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg var også forferdelig sliten da jeg var gravid. Andre gang var verst, med dårlig søvn, full jobb og en superaktiv og kontaktsøkende halvannetåring hjemme. Det ble nesten for mye for meg, men synes jo ikke jeg kunne sykmelde meg uten noen diagnose - det er jo ingen sykdom å være gravid.

Var litt misunnelig på venninner som påstod de var i bedre form enn noen gang mens de var gravide.

Trøsten er: Det går over! :-)

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg var akkurat sånn alle tre gangene jeg var gravid!

Når jeg begynte på ca uke 12 ble alt mye bedre og jeg følte meg ikke særlig gravid lenger ;)

Jeg satser pà det jeg ogsà! Only 5 weeks to go.... :-)

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg var også forferdelig sliten da jeg var gravid. Andre gang var verst, med dårlig søvn, full jobb og en superaktiv og kontaktsøkende halvannetåring hjemme. Det ble nesten for mye for meg, men synes jo ikke jeg kunne sykmelde meg uten noen diagnose - det er jo ingen sykdom å være gravid.

Var litt misunnelig på venninner som påstod de var i bedre form enn noen gang mens de var gravide.

Trøsten er: Det går over! :-)

Herlighet, det màtte vaere grusomt spòr du meg! Det er virkelig beundringsverdig at du klarte det, for jeg vet hvilken jobb det er med smàunger i den alderen...*hjeeelp*

Jeg blir helt matt av à se smàbarnsforeldre, der alle er bleieunger, og hvis du attpàtil er gravid og har jobb....Ja...Jeg hadde sikkert sykmeldt meg av utbrenthet tenker jeg!

Skrevet

Tusen takk :-)

Det verste er ikke à vaere tròtt, men det at jeg er sà lat! Eller giddeslòs... Jeg blir sliten av den minste ting, ogsà det à ikke gjòre noe. Mannen min har sagt at vi kan skaffe hushjelp, hehe...Men nei, dette mà jeg jo klare, jeg som verken har smàbarn hjemme, eller er ute i arbeid!

Han hjelper nàr han kan, men da i helgene. Han er ute hele dagen, og kommer ikke hjem fòr utpà kveldingen en gang. Da har jeg ikke samvittighet til à fa han han til à gjòre ting, han er jo sliten han ogsà.

Jeg hàper inderlig dette gàr over snart. Akkurat nà fòler jeg meg faktisk pigg! Jeg ba til Gud her i dag, kanskje Han hòrte meg? :-)

Gud hører deg alltid, Angela.

Gjest Angela26
Skrevet

Gud hører deg alltid, Angela.

Ja, jeg vet :-)

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord! :-)

I dag er jeg faktisk litt bedre, for jeg ba til Gud i gàr, hehe:-) Desperat kan du si, siden ting og tang hoper seg opp rundt meg. Men ja, det gàr nok over, det er bare sà slitsomt mens det stàr pà. Men jeg er litt bedre i dag, og jeg hàper det fortsetter slik :-)

Godt du føler deg litt bedre, og det å be kan hjelpe på både ditt og datt :)

Det er slitsomt å være gravid, og ekstra slitsomt når man har barn fra før som man også må ta vare på.

JEg er sikker på du kommer deg gjennom denne tøffe første tiden, og når andre trimester med fornyet overskudd :)

Gjest Angela26
Skrevet

Godt du føler deg litt bedre, og det å be kan hjelpe på både ditt og datt :)

Det er slitsomt å være gravid, og ekstra slitsomt når man har barn fra før som man også må ta vare på.

JEg er sikker på du kommer deg gjennom denne tøffe første tiden, og når andre trimester med fornyet overskudd :)

Ja det tror jeg ogsà! Heldigvis er dattera mi ganske stor nà, hun er ikke en smàunge lengre, men 8 àr. Sà hun er selvstendig. Hun har nok merket at jeg ikke er helt meg selv, og at jeg blir fort sint feks. Det kan vel min kjaere skrive under pà ogsà... Det er ikke enkelt à ha en gravid i huset...:-) Men hormonene stabiliserer seg ogsà etterhvert, hàper jeg :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...