Gjest pliktoppfyllende Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Har fått en regning med purregebyr 53 kr og rente for 264 dager. Har ikke fått noe purring før dette. Syns det er urimelig at de _venter_ med å sende purring så lenge at det blir så mye rente.. Er ikke snakk om mer enn 53 kr i gebyr og 99 kr i rente, men er det lov? Er vel uansett ikke vanlig praksis. Trodde regninga var betalt, men den var tydeligvis ikke det. Mulig jeg ikke har fått den første en gang... 0 Siter
Speak Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 De har nok rett til det. Foreldelsesfristen er 3 år. MEN jeg hadde også reagert. Dette er definitivt ikke vanlig. Tror jeg hadde betalt regning + purregebyr, og droppet rentene. Svært mange firmaer bokfører ikke rentene slik at man aldri vil bli purret på disse. Evt. skrevet en bitteliten forklaring på innbetalingen. 0 Siter
fresja Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Det skjer faktisk også av og til på jobben at vi får purring først etter et år. I mange tilfelle gjelder det fakturaer vi aldri har mottatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.