Gå til innhold

Opp og ned

Gjest 82,7

Anbefalte innlegg

Lurer litt på dette. Jeg begynte å slanke meg når jeg veide 87. Så gikk det jevnt og trutt nedover til 81,4. Neste uke når jeg gikk på vekta hadde den gått opp til 82,7. Det veide jeg også uken etter.

Men i dag var den plutselig gått ned til 80,6. Det er 2,1 kg plutselig ned på en uke.

Noen som har teorier om hva dette kan komme av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer litt an på hvor du er i menssyklusen om du er kvinne, hvor mye mat du har i tarmene osv.

Menssyklus har jeg ikke tenkt på. Blir vi tyngre av det?

Ellers var kostholdet helt likt, men det varierer jo litt hvor mye man har i tarmen selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Som Lillemus skriver kan menssyklusen ha noe å si. Jeg ser også på min egen vekt at mengde salt i maten har noe å si på vekta. Jeg kan variere veldig fra dag til dag. Det beste er å veie seg en gang i uka, og selv da kan jeg bli overrasket over vektoppgang til tross for at jeg har trimmet og spist sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menssyklus har jeg ikke tenkt på. Blir vi tyngre av det?

Ellers var kostholdet helt likt, men det varierer jo litt hvor mye man har i tarmen selvfølgelig.

Noen får mye vann i kroppen i forbindelse med mensen og kan gå opp opptil et par kilo da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan variere mer enn en kilo fra en dag til en annen. Og det uten at jeg finner noen god grunn.

Men om man er stanhaftig så vil vekta på sikt peke nedover. (Selv om det to uker ikke ser ut som den gjør det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...