Gå til innhold

Voldelig animert film om skolen

Anbefalte innlegg

Gjest myogmy
Skrevet

Jeg ville vel innskrenket noe på TV/PC-spill som jeg antar står bak mesteparten av denne type fantasier hos barn i dag. Det er på tide at en del foreldre tenker seg om - og overholder både aldersgrense og begrenser spilletid for barna sine. Men de fleste er vel opptatt med sitt - ugg :(

Nå kan man ikke begrense fantasier til barn fullstendig og naturlig vil barn kunne uttrykke slikt både muntlig og skriftlig når de er sinte/frustrerte. Men det er en skremmende utvikling på dette området og jeg tror dessverre vi bare vil se det øke i fremtiden.

Det er et skremmende antall barn som lever isolert fra omverdenen (sett bort fra skolegang) og eneste aktivitet er foran en PC/Spillemaskin eller TV. Dette påvirker i stor grad hjernen bevisst og ubevisst. Og fostrer barn med aggresiv/depressiv adferd og lite sosiale antenner.

Skrevet

Fyttikatta! Jeg hadde blitt forferdelig paff, målløs,så sint, trist og forbannet om dette hadde blitt vist på barneskolen til min datter!

Det viser jo tydelig hva det er unger ser på for tiden, helt sykt, og veldig trist at de tror de må bruke slike ting for å bli lagt merke til. Men mest trolig så forstår de ikke bæret av hva de har gjort.

Det er kanskje en ting som kan være ok oppi dette, at miljøet rundt skolen får vite at slikt ikke går an. Litt mere om rett og galt mm.

For ikke veldig lenge siden, så var det noen som hadde filmet mens en gjeng 12åringer angrep en 8åring med slag og spark mm. Denne filmen lå også ei stund på you tube. Skal si det ble oppstandelse du.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...