Gå til innhold

Annonsere på nett at man reiser bort

Anbefalte innlegg

Gjest jeg tør ikke
Skrevet

og huset står tomt.

Skjønner ikke at dere tør jeg. Mulig det er jeg som er alt for forsiktig, men.

Kan jo være noen som snoker rundt på nettet, funnet ut hvem enkelte er, også blir det annonsert at huset blir stående tomt for perioder. Ber jo nesten om at det skal bli innbrudd synes jeg.

Men er vel bare jeg som er paranoid

Skrevet

Er jo ikke akkurat noen bombe at folk reiser bort i påska, så jeg tror nok at eventuelle tyver får bedre utbytte av tiden sin dersom de snoker rundt i ymse nabolag på jakt etter mørklagte hus uten alarm, enn ved å prøve å finne hvem som skjuler seg bak de ulike nickene på dol.

Gjest prust
Skrevet

Det er tre personer her på DOL som vet hvem jeg er på ordentlig, og de tre stoler jeg på.

Tror ikek andre klarer å finne ut hvem jeg er.

Dessuten betyr ikke det at jeg reiser i dag, at huset blir stående tomt. Resten av familien blir hjemme en stund til, skjønner du!

Ellers synes jeg det er veldig viktig å ha et nabolag som er slik at vi ser etter hverandres hus, både til vanlig, men spesielt i feriene....

Det er vel egentlig tommest i nabolaget en vanlig formiddag, når mange er på jobb og på skolen!

Skrevet

Det er tre personer her på DOL som vet hvem jeg er på ordentlig, og de tre stoler jeg på.

Dessuten betyr ikke det at jeg reiser i dag, at huset blir stående tomt. Resten av familien blir hjemme en stund til, skjønner du!

Ellers synes jeg det er veldig viktig å ha et nabolag som er slik at vi ser etter hverandres hus, både til vanlig, men spesielt i feriene....

Det er vel egentlig tommest i nabolaget en vanlig formiddag, når mange er på jobb og på skolen!

''Tror ikek andre klarer å finne ut hvem jeg er.''

Pøh! Det var da ikke særlig vanskelig å finne ut at du heter Gunda Petrellessen og bor i Monsterveien 14 på Gudvangen!!

Gjest jeg tør ikke
Skrevet

Sikkert jeg som er paranoid, men har fått erfart at flere visste hvem jeg var enn jeg trodde. Riktignok på en annen nettside. Har nok gjort meg mye mer forsiktig med hva jeg tør å skrive på nettet. Ikke at noe farlig skjedde, men ble litt ubehagelig.

hidi, the scorpion
Skrevet

''Tror ikek andre klarer å finne ut hvem jeg er.''

Pøh! Det var da ikke særlig vanskelig å finne ut at du heter Gunda Petrellessen og bor i Monsterveien 14 på Gudvangen!!

Det visste jo jeg òg, men ville likssom ikke opplyse om det på DOL, da....!

*ser strengt på morsan*

Skrevet

Det visste jo jeg òg, men ville likssom ikke opplyse om det på DOL, da....!

*ser strengt på morsan*

Huff assa. Må vel nesten sende mail til webbis.....;-/

hidi, the scorpion
Skrevet

Huff assa. Må vel nesten sende mail til webbis.....;-/

Det ville jeg gjort fortere en svint, ja!

Og opplyse prust også, så hun kan sørge for at huset er fullt av folk i de fem dagene....;)

Skrevet

Det ville jeg gjort fortere en svint, ja!

Og opplyse prust også, så hun kan sørge for at huset er fullt av folk i de fem dagene....;)

På den annen side har hun jo ikke så mye som er verdt å stjele, da, bortsett kanskje fra veggbildet i kinesisk prydsøm og kassettspilleren fra Grundig...

Gjest prust
Skrevet

På den annen side har hun jo ikke så mye som er verdt å stjele, da, bortsett kanskje fra veggbildet i kinesisk prydsøm og kassettspilleren fra Grundig...

ØY! Ikke mobb meg!!!!!

Og nå må dere ikke skrive mere her, for jeg må bli ferdig med det jeg skal før jeg skal gå om tre kvarter......

Du glemte å nevne alle hekledukene... ;-)

Skrevet

ØY! Ikke mobb meg!!!!!

Og nå må dere ikke skrive mere her, for jeg må bli ferdig med det jeg skal før jeg skal gå om tre kvarter......

Du glemte å nevne alle hekledukene... ;-)

Jeg snakket jo om hva som var _verdt_ å stjele, da.....;-p

GOD TUR!!! :-D

trollemor;o)
Skrevet

Hvem gjør det da? Ikke jeg iallefall.

Skrevet

Er jo ikke akkurat noen bombe at folk reiser bort i påska, så jeg tror nok at eventuelle tyver får bedre utbytte av tiden sin dersom de snoker rundt i ymse nabolag på jakt etter mørklagte hus uten alarm, enn ved å prøve å finne hvem som skjuler seg bak de ulike nickene på dol.

hahaha :D

Skrevet

neida, tror ikke det. er veldig ulurt å annonsere at man ikke er hjemme. husker faktisk at det ble advart mot å lage auto-svar på mailer når man skulle på ferie og, nettopp på grunn at tyver da sjekket sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...