Gjest privat / offentlig sektor Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Jeg synes det er en postivit opplevelse å være på jobbintervju, selv om jeg selvsagt også er litt nervøs. Pleier ikke de som skal ansette noen å være positive, interesserte og greie? Erfaringer, folkens? 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Joda, de er nok snille med deg, ingenting å grue seg for på det punktet 0 Siter
Gjest privat / offentlig sektor Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Joda, de er nok snille med deg, ingenting å grue seg for på det punktet Takk, men jeg skal ikke på jobbintervju! Bare lurte på andres erfaringer. 0 Siter
Gjest kåre kanon Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Takk, men jeg skal ikke på jobbintervju! Bare lurte på andres erfaringer. Jeg synes også det er interessant å gå i intervjuer. Er aldri nervøs og pleier faktisk å gjøre det bra på intervjuene. Det siste jeg var på var det fire personer som "grillet" meg, noe jeg syntes var spennende og utfordrende. Fikk jobben, men takket njett 0 Siter
Gjest privat / offentlig sektor Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Jeg synes også det er interessant å gå i intervjuer. Er aldri nervøs og pleier faktisk å gjøre det bra på intervjuene. Det siste jeg var på var det fire personer som "grillet" meg, noe jeg syntes var spennende og utfordrende. Fikk jobben, men takket njett Hvorfor ville du ikke ha den? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.