Gjest påskeplaner Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Tenkte å slange meg litt på sofaen den uka. Hvis jeg går frem og tilbake til videobutikken får jeg iallfall mosjon. Og kutter ut å gnafse for mye snadder. Men tips: DVD-er du husker fordi de var fine, flotte, koselige? 0 Siter
Gjest noen forskjellige Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Rød snø Malstrøm Poirot Babel Broakback mountain Blood diamond The departed Broene i Madison County Alpha Dog 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Rød snø Malstrøm Poirot Babel Broakback mountain Blood diamond The departed Broene i Madison County Alpha Dog Her var det mye snadder 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Fluke, en film som handler om en hund som var mann tidligere og han kommer tilbake til familien og alt er trist. 0 Siter
cathlin Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Er ikke så god til å huske gode filmer jeg har sett, men de jeg kommer på i tilfeldig rekkefølge og sjanger er: K-Pax Kunsten å tenke negativt The green mile Frihetens regn (klassiker) Reprise (norsk) Kautokeino-oppgjøret La vie en rose (om livet til Edith Piaf) Evita (musikal) The italian job (morsom action komedie) alle de gamle svenske og danske klassikeren Mitt liv som hund, Fanny og Alexander, Aberdeen, Så som i himmelen, Åndenes hus The Ring (skrekkfilm) Copycat og Ailen-filmene med Sigourney Weaver syns jeg er morsomme. Contact Monty-Python filmene eller Flying Circus - sketsjer Tror jeg også skal se film i påska! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.