Gå til innhold

Overvekt og fedme siden ungdomstid

Gjest Søtmonsen

Anbefalte innlegg

Gjest Søtmonsen

Hei Jeg er en dame på 34 år som alltid har vært stor. Jeg har pr i dag 30 til 40 kg overvekt. Helt fra ungdomstiden har jeg vært overvektig. Som barn normalvektig. Jeg sliter mest med at jeg alltid har trang til å spise noe søtt, og kan bestemme meg for at jeg ikke skal spise noe men ender med å gjøre det for det. Kan du gi noen råd på hva jeg skal gjøre ? Hvordan kan jeg starte et varig program for å komme med ned i vekt og bli der. Har forsøkt å slanke meg ved 2anledninger, gått ned rundt 20 kg. Men når jeg da begynner og bli "fornøyd" så er det ett eller annet som skjer. Og jeg spiser meg opp igjen... Håper på svar. Hilsen søtmonsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...