Gå til innhold

Studielån

Anbefalte innlegg

Gjest amanda81
Skrevet

Hvor mye har dere?Jeg er alenemor for en gutt på syv år og har 200 000,vurerer å begynne på nytt studie til høsten av forskjellige årsaker,dette er 3 år utdannelse til, vil jo få veeldig masse lån til slutt...

Hva er normalt å ha?

Gjest det varierer
Skrevet

Jeg kjenner noen som begynte på nytt etter 3 år på universitet, så de har mye! Lykke til med studiene. Er det det du vil, så gjør det selv om det blir lån.

Skrevet

Jeg har fullt studielån. Akkurat nå ligger det på litt over tre hundre tusen. Kunne godt tenkt meg å studere igjen, men aldri i verden om jeg ønsker å leve på studielån lenger. Så det blir vel eventuelt deltid, i tillegg til jobbing.

Aliza1365380759
Skrevet

Har 200.000, og er ennå ikke ferdig med utdannelsen.

Gjest blakk student
Skrevet

500.000kr og studerer ennå, men lånekassa har sakt stopp til støtten min

Skrevet

Jeg har 244 000. 3 års utdannelse + noe lån fra vgs

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...