Gå til innhold

Hun nye i farmen....

Anbefalte innlegg

Gjest krrrrrriiiiz
Skrevet

Hva i huleste er det med den nye jenta i farmen?? Noe så motbydelig ekkelt og usympatisk som den jenta har jeg aldri sett maken til!!!

Hun går både Hugo (i begynnelsen), Torkel & mamsen + Katharina en høy gang - tilsammen!!

Er det virkelig noen mennesker som er så usannsynlig motbydelig som den jenta? Får helt gåsehud bare jeg ser det ekle trynet hennes på skjermen, for ikke å snakke om når hun åpner kjeften....USJ....

AneM1365380603
Skrevet

Etter hva jeg leste gikk hun inn på Farmen med det mål å knekke de andre deltakerne psykisk. Hun har visst tatt et halvår i Frankrike nå i og med at Farmen vises på tv. Hun mener folk vil se på henne som den kvinnelige utgaven av Christer Falck..

Tenk å gå inn for å knekke andre mennesker psykisk da. Det sier jo sitt at hun hadde et sånt mål. Jeg ville aldri ønsket å vinne en konkurranse ved å være mest mulig drittkjerring. De smarteste klarer å vinne både heder og ære ved å være hyggelig.

Gjest krrrrrriiiiz
Skrevet

Etter hva jeg leste gikk hun inn på Farmen med det mål å knekke de andre deltakerne psykisk. Hun har visst tatt et halvår i Frankrike nå i og med at Farmen vises på tv. Hun mener folk vil se på henne som den kvinnelige utgaven av Christer Falck..

Tenk å gå inn for å knekke andre mennesker psykisk da. Det sier jo sitt at hun hadde et sånt mål. Jeg ville aldri ønsket å vinne en konkurranse ved å være mest mulig drittkjerring. De smarteste klarer å vinne både heder og ære ved å være hyggelig.

Helt merkelig at det virkelig er mulig å ha en så ekkel personlighet. Hvis det er slik hun er som person kan hun jo ikke ha noen omgangskrets? De aller fleste vil vel ta avstand fra et slikt motbydelig menneske?

Jeg tenker at hun er vel ikke tilbakestående, da ville vel ikke TV2 latt henne delta, eller??

AneM1365380603
Skrevet

Helt merkelig at det virkelig er mulig å ha en så ekkel personlighet. Hvis det er slik hun er som person kan hun jo ikke ha noen omgangskrets? De aller fleste vil vel ta avstand fra et slikt motbydelig menneske?

Jeg tenker at hun er vel ikke tilbakestående, da ville vel ikke TV2 latt henne delta, eller??

Hun er proppfull av selvtillit i allefall.

mariaflyfly
Skrevet

Hun har definitivt et attitude problem,

synes

Gjest togli
Skrevet

Hun er proppfull av selvtillit i allefall.

Det samme tenkte jeg. Enebarn som er vant til å bestemme og få all oppmerksomhet hjemme? ;-)

Skrevet

Enig! Jeg får krampe bare jeg snurten av henne på skjermen! Håper virkelig ikke hun er like forferdelig i virkeligheten!

Gjest mora2
Skrevet

Hun har fått en rolle hun skal spille, og den spiller hun godt :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...