Gjest krrrrrriiiiz Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Hva i huleste er det med den nye jenta i farmen?? Noe så motbydelig ekkelt og usympatisk som den jenta har jeg aldri sett maken til!!! Hun går både Hugo (i begynnelsen), Torkel & mamsen + Katharina en høy gang - tilsammen!! Er det virkelig noen mennesker som er så usannsynlig motbydelig som den jenta? Får helt gåsehud bare jeg ser det ekle trynet hennes på skjermen, for ikke å snakke om når hun åpner kjeften....USJ.... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Etter hva jeg leste gikk hun inn på Farmen med det mål å knekke de andre deltakerne psykisk. Hun har visst tatt et halvår i Frankrike nå i og med at Farmen vises på tv. Hun mener folk vil se på henne som den kvinnelige utgaven av Christer Falck.. Tenk å gå inn for å knekke andre mennesker psykisk da. Det sier jo sitt at hun hadde et sånt mål. Jeg ville aldri ønsket å vinne en konkurranse ved å være mest mulig drittkjerring. De smarteste klarer å vinne både heder og ære ved å være hyggelig. 0 Siter
Gjest krrrrrriiiiz Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Etter hva jeg leste gikk hun inn på Farmen med det mål å knekke de andre deltakerne psykisk. Hun har visst tatt et halvår i Frankrike nå i og med at Farmen vises på tv. Hun mener folk vil se på henne som den kvinnelige utgaven av Christer Falck.. Tenk å gå inn for å knekke andre mennesker psykisk da. Det sier jo sitt at hun hadde et sånt mål. Jeg ville aldri ønsket å vinne en konkurranse ved å være mest mulig drittkjerring. De smarteste klarer å vinne både heder og ære ved å være hyggelig. Helt merkelig at det virkelig er mulig å ha en så ekkel personlighet. Hvis det er slik hun er som person kan hun jo ikke ha noen omgangskrets? De aller fleste vil vel ta avstand fra et slikt motbydelig menneske? Jeg tenker at hun er vel ikke tilbakestående, da ville vel ikke TV2 latt henne delta, eller?? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Helt merkelig at det virkelig er mulig å ha en så ekkel personlighet. Hvis det er slik hun er som person kan hun jo ikke ha noen omgangskrets? De aller fleste vil vel ta avstand fra et slikt motbydelig menneske? Jeg tenker at hun er vel ikke tilbakestående, da ville vel ikke TV2 latt henne delta, eller?? Hun er proppfull av selvtillit i allefall. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. mars 2008 Skrevet 12. mars 2008 Hun har definitivt et attitude problem, synes 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Hun er proppfull av selvtillit i allefall. Det samme tenkte jeg. Enebarn som er vant til å bestemme og få all oppmerksomhet hjemme? ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Enig! Jeg får krampe bare jeg snurten av henne på skjermen! Håper virkelig ikke hun er like forferdelig i virkeligheten! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Hun har fått en rolle hun skal spille, og den spiller hun godt :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.