Gå til innhold

Ukas vekt - for meg!...

villbringebær

Anbefalte innlegg

villbringebær

Jeg har ikke helt fått meg på hvilken måte man deler ukas vekt med hverandre, den som morsan og alle dere andre diskuterer i tråden under her. Men jeg vil uansett dele med dere at jeg har gått ned 1 kg.den siste uka! :) Jeg er fornøyd med det, og håper jeg i løpet av påsken greier å komme meg ned til under 80 kg! Det høres kanskje rart ut at jeg har så store ambisjoner for påska, men jeg planlegger å trene mye, gå mye på ski + jogge der hvor det nå begynner å bli bart ute! Samtidig som jeg er veeldig flink til telle kalorier nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Jeg vet ærlig talt ikke om vi kom fram til noe annet enn at vi må vise respekt for hverandre :o)

Hvis du er motivert for trening og vektreduksjon i påska, så er jo det kjempeflott. Er været bra har du rikelig med anledninger til å komme deg ut. 1 kg ned er en bra start :)

Jeg og vekta er blitt uvenner, så jeg synes det er spennende å følge med andre. *heia heia*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

villbringebær

Jeg vet ærlig talt ikke om vi kom fram til noe annet enn at vi må vise respekt for hverandre :o)

Hvis du er motivert for trening og vektreduksjon i påska, så er jo det kjempeflott. Er været bra har du rikelig med anledninger til å komme deg ut. 1 kg ned er en bra start :)

Jeg og vekta er blitt uvenner, så jeg synes det er spennende å følge med andre. *heia heia*

:) Takk for heiaropene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

villbringebær

Lange skiturer er supert til å forbrenne mange kalorier. God påske :-)

Å, herlig! Ja jeg satser på 1-times skiturer med en del motbakker så og si daglig. Lengre turer enn det kan bli vanskelig, pga.familiesitusjonen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta mi stoppet på akkurat 80 for meg. Det var positivt. Vekta har vært litt opp og ned i det siste ,men nå håper jeg at den ikke stiger igjen.

Gruer litt for påsken da, vi har handlet inn mye god mat. Blir nok vanskelig å ikke gå opp litt. Vi får prøve oss med litt ekstra lange turer med hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

villbringebær

Vekta mi stoppet på akkurat 80 for meg. Det var positivt. Vekta har vært litt opp og ned i det siste ,men nå håper jeg at den ikke stiger igjen.

Gruer litt for påsken da, vi har handlet inn mye god mat. Blir nok vanskelig å ikke gå opp litt. Vi får prøve oss med litt ekstra lange turer med hunden.

Det er jo kjempebra!! Ned 2,7 på en uke da? Lykke til videre, påska går greit den vet du, vi må bare passe på å trimme av påskeegget igjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...