Gå til innhold

Ari - hvor er han, tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser han etterlyses... Har ikke vist seg i offentlighetens lys på fåglarna vet hvor mange dager.

Mystefystisk!

Skrevet

Han er nok i Danmark, nærmere bestemt Christiania.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg er i grunnen happy så lenge jeg slipper å se det irriterende oppsynet hans så ofte. ;)

Gjest Astroide
Skrevet

Ser ikke helt hvorfor han skal etterlyses.

Skrevet

Hm... har ikke savnet han... Han sitter sikkert å syr et sted ;)

Skrevet

Han sitter sikkert og skriver på en ny bok - kanskje om hvordan man skal være en suksessfull lykkejeger ;)

Skrevet

Komisk at du la inn denne tråden akkurat i dag, for da jeg kom hjem i går kveld så jeg at husbonden hadde kjøpt Se&Hør, noe han gjør kanskje 3 ganger i året. Men om det var pga forsiden med at det svirret rykter om Ari aner jeg ikke.

Men jeg måtte jo titte litt i bladet før jeg la meg, og jeg undret meg over hele artikkelen, som sier at det svirrer masse rykter rundt det at han ikke har vist seg offentlig siden 1. juledag!! Det sto vel noe om at filk nå begynte å lure på hvor han var og hva han holdt på med!!!

Men hvem er disse folkene, da?? Jeg må bare si at jeg overhodet ikke har lagt merke til at han ikke har vært i media på over 2 mnd, og ikke bryr jeg meg om det heller!!

Gjest Elextra
Skrevet

Tipper han har gått under jorden, reist et eller annet sted, for å skrive ny bok.

Også noe å spekulere over.... (men så går jeg på limpinnen jeg og ;)).

Skrevet

Komisk at du la inn denne tråden akkurat i dag, for da jeg kom hjem i går kveld så jeg at husbonden hadde kjøpt Se&Hør, noe han gjør kanskje 3 ganger i året. Men om det var pga forsiden med at det svirret rykter om Ari aner jeg ikke.

Men jeg måtte jo titte litt i bladet før jeg la meg, og jeg undret meg over hele artikkelen, som sier at det svirrer masse rykter rundt det at han ikke har vist seg offentlig siden 1. juledag!! Det sto vel noe om at filk nå begynte å lure på hvor han var og hva han holdt på med!!!

Men hvem er disse folkene, da?? Jeg må bare si at jeg overhodet ikke har lagt merke til at han ikke har vært i media på over 2 mnd, og ikke bryr jeg meg om det heller!!

*Haha* Jeg hadde ingen anelse om Hr. Behns fravær i alle fall. Er det interessant for noen da? For andre enn Märtha altså.

Gjest Han har laget barn..
Skrevet

Han har jo jobba med å gjøre Martha på tjukken jo!

mariaflyfly
Skrevet

Hurra! Jeg håper de får mange, mange barn, for det er så underholdende med navnene.

La oss tippe, dere. Max Factor? Arne Belinda?

Kai Jack,

tror

mariaflyfly
Skrevet

Dooing, du slo meg med fire og et halvt sekund.

Hehe :)

Skrevet

Han har jo jobba med å gjøre Martha på tjukken jo!

Da har han jammen brukt usedvanlig lang tid! De fleste menn klarer vel dette på få minutter...;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Kai Jack,

tror

Hoho, Kai Jack er morsomt nok i seg selv, men det får en ekstra schwung når man plasserer Behn på slutten.

Kai Jack Behn.

Men jeg holder nå en knapp på Arne Belinda. Det klinger så godt med søsknenes navn. Og så er det kjønnsnøytralt. ;o)

Gjest Han har laget barn..
Skrevet

Da har han jammen brukt usedvanlig lang tid! De fleste menn klarer vel dette på få minutter...;-)

Å, men han måtte lage en gutt denne gangen, det har han ikke gjort før...

Mulig han har kommet ut av trening også, siden han driver med så mye annet på si, eller at Martha ikke ble besvangret på første forsøk denne gangen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...