Gå til innhold

Skatteoppgjøret

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger penger:)
Skrevet

Når får vi vite det beregnede skatteoppgjøret?

Skrevet

Jeg innbiller meg at den bør komme en av dagene, men evt utbetaling er jo ikke før i juni.

Skrevet

Mnd.skiftetmars/april leste jeg i dag og om alt stemmer bør vi ikke i år underskrive og levere, men se godt over at det stemmer.

Gjest trenger penger også
Skrevet

Jeg innbiller meg at den bør komme en av dagene, men evt utbetaling er jo ikke før i juni.

Er det ikke i mai?

Skrevet

Er det ikke i mai?

Nei, ikke mai. De betales som regel ut rundt midten av juni.

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, ikke mai. De betales som regel ut rundt midten av juni.

Her får vi pengene i slutten av mai....Så det er nok litt variasjoner fra sted til sted ;)

Skrevet

Her får vi pengene i slutten av mai....Så det er nok litt variasjoner fra sted til sted ;)

Du er ikke litt glemsk nå? Skatteoppgjøret kommer nemlig like før St. Hans, og det er temmelig gjengs over hele landet, bare noen dagers forskjell...

hidi, the scorpion
Skrevet

Du er ikke litt glemsk nå? Skatteoppgjøret kommer nemlig like før St. Hans, og det er temmelig gjengs over hele landet, bare noen dagers forskjell...

Det er mulig, jeg er litt glemsk, ja....Søren klype heller;)

*Lillemus må ikke sladre videre om det*

Skrevet

Det er mulig, jeg er litt glemsk, ja....Søren klype heller;)

*Lillemus må ikke sladre videre om det*

*Lillemus er tett som ei potte* ;o)

Skrevet

det er det nok da ja.. =)

hidi, the scorpion
Skrevet

*Lillemus er tett som ei potte* ;o)

;O

Gjest Blikkboks
Skrevet

''De som har penger til gode kan regne med å få det på konto eller på utbetalingsblankett i neste uke, sier skattedirektør Svein Kristensen.''

Hva menes med det?

Det menes vel akuratt det som det står. At det utbetales den uken, som var i juni 2007, da brevet var datert.

Gjest Blikkboks
Skrevet

Jepp, det stemmer som du husker. Lillemus :-D

hidi, the scorpion
Skrevet

Det menes vel akuratt det som det står. At det utbetales den uken, som var i juni 2007, da brevet var datert.

Selvfølgelig ;)

*dumme meg*

Skrevet

Jepp, det stemmer som du husker. Lillemus :-D

Høhø. Selvfølgelig. For du antyder vel aldri at _jeg_ kan være aldri så ørlite glemsk innimellom!? Din frekkas! ;o)

Gjest Blikkboks
Skrevet

Høhø. Selvfølgelig. For du antyder vel aldri at _jeg_ kan være aldri så ørlite glemsk innimellom!? Din frekkas! ;o)

Tja, det var din tolkning i alle fall ;-D

Skrevet

Tja, det var din tolkning i alle fall ;-D

*Flirer* :-D Er i godt humør for jeg skal til kjæresten i kveld! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...