Gjest Trenger penger:) Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Når får vi vite det beregnede skatteoppgjøret? 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Jeg innbiller meg at den bør komme en av dagene, men evt utbetaling er jo ikke før i juni. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Mnd.skiftetmars/april leste jeg i dag og om alt stemmer bør vi ikke i år underskrive og levere, men se godt over at det stemmer. 0 Siter
Gjest trenger penger også Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Jeg innbiller meg at den bør komme en av dagene, men evt utbetaling er jo ikke før i juni. Er det ikke i mai? 0 Siter
Loralei Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Er det ikke i mai? Nei, ikke mai. De betales som regel ut rundt midten av juni. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Nei, ikke mai. De betales som regel ut rundt midten av juni. Her får vi pengene i slutten av mai....Så det er nok litt variasjoner fra sted til sted 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Her får vi pengene i slutten av mai....Så det er nok litt variasjoner fra sted til sted I fjor kom skatteoppgjøret til lønnstakere og pensjonister i siste uken i juni. Se Skatteetatens sider: http://skatteetaten.no/Templates/Pressemelding.aspx?id=59945&epslanguage=NO Hilsen 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 I fjor kom skatteoppgjøret til lønnstakere og pensjonister i siste uken i juni. Se Skatteetatens sider: http://skatteetaten.no/Templates/Pressemelding.aspx?id=59945&epslanguage=NO Hilsen ''De som har penger til gode kan regne med å få det på konto eller på utbetalingsblankett i neste uke, sier skattedirektør Svein Kristensen.'' Hva menes med det? 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Her får vi pengene i slutten av mai....Så det er nok litt variasjoner fra sted til sted Du er ikke litt glemsk nå? Skatteoppgjøret kommer nemlig like før St. Hans, og det er temmelig gjengs over hele landet, bare noen dagers forskjell... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Du er ikke litt glemsk nå? Skatteoppgjøret kommer nemlig like før St. Hans, og det er temmelig gjengs over hele landet, bare noen dagers forskjell... Det er mulig, jeg er litt glemsk, ja....Søren klype heller;) *Lillemus må ikke sladre videre om det* 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Det er mulig, jeg er litt glemsk, ja....Søren klype heller;) *Lillemus må ikke sladre videre om det* *Lillemus er tett som ei potte* ;o) 0 Siter
Loralei Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Her får vi pengene i slutten av mai....Så det er nok litt variasjoner fra sted til sted det er det nok da ja.. =) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 *Lillemus er tett som ei potte* ;o) ;O 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 ''De som har penger til gode kan regne med å få det på konto eller på utbetalingsblankett i neste uke, sier skattedirektør Svein Kristensen.'' Hva menes med det? Det menes vel akuratt det som det står. At det utbetales den uken, som var i juni 2007, da brevet var datert. 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Du er ikke litt glemsk nå? Skatteoppgjøret kommer nemlig like før St. Hans, og det er temmelig gjengs over hele landet, bare noen dagers forskjell... Jepp, det stemmer som du husker. Lillemus :-D 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Det menes vel akuratt det som det står. At det utbetales den uken, som var i juni 2007, da brevet var datert. Selvfølgelig *dumme meg* 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Jepp, det stemmer som du husker. Lillemus :-D Høhø. Selvfølgelig. For du antyder vel aldri at _jeg_ kan være aldri så ørlite glemsk innimellom!? Din frekkas! ;o) 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Høhø. Selvfølgelig. For du antyder vel aldri at _jeg_ kan være aldri så ørlite glemsk innimellom!? Din frekkas! ;o) Tja, det var din tolkning i alle fall ;-D 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Tja, det var din tolkning i alle fall ;-D *Flirer* :-D Er i godt humør for jeg skal til kjæresten i kveld! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.