Gå til innhold

Oppmerksomhet til fastlegen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil det bli sett rart på om vi før påske leverer en liten blomsterhilsen med kort til vår fastlege som vi syntes fulgte oss veldig bra opp ved en av ungenes sykdom for et par uker siden? Legen ringte oss privat dagen etter vi var der for å høre hvordan det stod til med barnet - har aldri opplevd en lege som gjør dette! Føltes veldig betryggende og en meget god opplevelse av vår nye lege! :) Tenkte levere det selv i luken på legekontoret.

Mvh

Skrevet

Vi ga en oppmerksomhet til vår fastlege til jul. Da var det skjedd flere ting i løpet av året hvor han hadde vært til stor hjelp.

Han traff mannen min tilfeldig og takket, så tydelig at det ble satt pris på.

Bare ikke gjør det for stort slik at h*n blir brydd av oppmerksomheten. Men ellers mener jeg alle fortjener å høre at de blir satt pris på - selv om det er gjennom jobben også :)

Skrevet

Vi ga en oppmerksomhet til vår fastlege til jul. Da var det skjedd flere ting i løpet av året hvor han hadde vært til stor hjelp.

Han traff mannen min tilfeldig og takket, så tydelig at det ble satt pris på.

Bare ikke gjør det for stort slik at h*n blir brydd av oppmerksomheten. Men ellers mener jeg alle fortjener å høre at de blir satt pris på - selv om det er gjennom jobben også :)

Nei, hadde bare tenkt en liten påskeblomst med et lite kort hvor vi takket for god oppfølging og ønsket god påske - ikke noe prangende greier :)

Mvh

Skrevet

Nei, hadde bare tenkt en liten påskeblomst med et lite kort hvor vi takket for god oppfølging og ønsket god påske - ikke noe prangende greier :)

Mvh

Høres koselig ut synes jeg :)

Skrevet

Det tror jeg legen vil sette stor pris på! :o)

Gjest annlovinda
Skrevet

Det tror jeg legen bare vil bli glad for og sette pris på.

Skrevet

Slike oppmerksomheter kan vel aldri bli feil. Jeg tror derimot at det vil gjøre han glad og motivere til å følge opp slik videre.

Det er jo viktig at presangen ikke er overveldende stor. Blomster høres flott ut synes jeg:-)

Gjest liten ting
Skrevet

En liten ting er vel fint.

Jeg ga en blomst fra vanlig butikk til tannlegen som var så flink med datteren min.

Mrs. Wallace
Skrevet

En liten påskeblomst høres ut som en kjempehyggelig oppmerksomhet. God ide.

Skrevet

Det kan du gjøre. Gjort det flere ganger jeg til min gynekolog gjennom 33 år! Makan til lege finnes ikke så gruer meg om et par år da han går av med pensjon, da blir det nok ny blomsterbukett. Jeg har gitt blomster etter fødseler, babybilder han har hengt på veggen på kontoret, blomster etterat jeg har gått hos ham i 10 år, 20 år osv. Han har alltid satt stor pris på det og sa forige gang at det er du som skal ha blomst:-) (skaffet han en del pasienter gjennom årene), men får nå se om jeg får det da....God klem får jeg hver gang jeg har vært der og en koselig prat har han også alltid tid til. Da jeg lå på barsel kom han ned på avdelingen for å hilse på og gratulere, ble helt rørt jeg da. (han jobba dengang på sykehus i tillegg til privatpraksisen)

Skrevet

Det kan du gjøre. Gjort det flere ganger jeg til min gynekolog gjennom 33 år! Makan til lege finnes ikke så gruer meg om et par år da han går av med pensjon, da blir det nok ny blomsterbukett. Jeg har gitt blomster etter fødseler, babybilder han har hengt på veggen på kontoret, blomster etterat jeg har gått hos ham i 10 år, 20 år osv. Han har alltid satt stor pris på det og sa forige gang at det er du som skal ha blomst:-) (skaffet han en del pasienter gjennom årene), men får nå se om jeg får det da....God klem får jeg hver gang jeg har vært der og en koselig prat har han også alltid tid til. Da jeg lå på barsel kom han ned på avdelingen for å hilse på og gratulere, ble helt rørt jeg da. (han jobba dengang på sykehus i tillegg til privatpraksisen)

Synes det virker veldig drøyt, med tanke på at det er en gynekolog.

Skrevet

Min kusine strikket faktisk en genser til en lege som behandlet henne i en vanskelig periode. Legene setter nok pris på en liten påskjønnelse de som alle oss andre.

Skrevet

Jeg har arbeidet på legekontor, og legene fikk stadig vekk små oppmerksomheter fra takknemlige pasienter - så bare gjør det du :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...