Gå til innhold

Sue Monk Kidd

Anbefalte innlegg

Mrs. Wallace
Skrevet

Nei, etter den søtladne Secret Life of Bees kjenner jeg at jeg ikke har noen hast for å få lest flere av samme forfatter.

hare1365380455
Skrevet

Nei, etter den søtladne Secret Life of Bees kjenner jeg at jeg ikke har noen hast for å få lest flere av samme forfatter.

Har du lest noe av Åke Edwardson da? (Krim.)

Det hadde vært fint med noen krimtips også. ;)

Skrevet

Jeg har. Jeg vet at mange syntes den om biene var best av dem, men det synes ikke jeg. Havfruestolen er voksnere på alle måter, jeg syntes ved den om biene nesten var en ungdomsroman.

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, jeg har lest noen Edwardson-bøker, og de er helt greie. Akkurat nå leser jeg bl.a Camilla Läckberg. Har du lest noe av henne? Underholdende og lettlest krim.

Skrevet

Kaster meg innpå i det jeg ser "krim-tips" :) Det er i min gate, det! Åke edvardsson har jeg lest noen par bøker av - likte de godt! Litt "snill" krim, mye historiske tilbakeblikk. Men gode bøker å lese på, spennende nok!

Men - hvis du vil ha "Skikkelig" påskekrim som sørger for at du ikke vil legge fra deg boka bør du også se etter:

Mo Hayder - "Tokyo"

Mina Denise - alle bøker

Nicci French - alle bøker

Jeffrey deaver - alle bøker

Lynn S. Hightower - alle bøker

Robert Goddard - "Forsvunnet"

Dennis Lehane - alle bøker

Dette er bra saker!! :)))))

God påske!

Mvh

hare1365380455
Skrevet

Ja, jeg har lest noen Edwardson-bøker, og de er helt greie. Akkurat nå leser jeg bl.a Camilla Läckberg. Har du lest noe av henne? Underholdende og lettlest krim.

Nei, jeg har ikke lest noe av henne.

Jeg liker ikke at det er for lettlest heller. :)

hare1365380455
Skrevet

Kaster meg innpå i det jeg ser "krim-tips" :) Det er i min gate, det! Åke edvardsson har jeg lest noen par bøker av - likte de godt! Litt "snill" krim, mye historiske tilbakeblikk. Men gode bøker å lese på, spennende nok!

Men - hvis du vil ha "Skikkelig" påskekrim som sørger for at du ikke vil legge fra deg boka bør du også se etter:

Mo Hayder - "Tokyo"

Mina Denise - alle bøker

God påske!

Mvh

Takk for mange tips!

God påske. :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Nei, jeg har ikke lest noe av henne.

Jeg liker ikke at det er for lettlest heller. :)

Neida, det er ikke ukebladroman-lettlest. Mer Åke Edwardsson-lettlest. :o)

hare1365380455
Skrevet

Neida, det er ikke ukebladroman-lettlest. Mer Åke Edwardsson-lettlest. :o)

Ok. :D

Jeg jobber litt i påsken, så da kan det være greit med noe jeg kan slappe av med.

hidi, the scorpion
Skrevet

Mo Hayder - "Tokyo"

Mina Denise - alle bøker

God påske!

Mvh

Du glemte Minette Walters ;)

hare1365380455
Skrevet

Du glemte Minette Walters ;)

Hva heter de bøkene? Og bør de leses i rekkefølge?

hare1365380455
Skrevet

Jeg har. Jeg vet at mange syntes den om biene var best av dem, men det synes ikke jeg. Havfruestolen er voksnere på alle måter, jeg syntes ved den om biene nesten var en ungdomsroman.

Det ble plutselig til en krimtips-tråd. ;)

:P

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva heter de bøkene? Og bør de leses i rekkefølge?

De leses seperat. Kan i farten ikke huske noen titler, men skal sjekke det opp senere i dag. Står litt på farten her ;)

hare1365380455
Skrevet

De leses seperat. Kan i farten ikke huske noen titler, men skal sjekke det opp senere i dag. Står litt på farten her ;)

Jeg kan også kikke selv i nettbutikker. :)

Skrevet

.

Du må lese Fred Vargas, Hare! Pseudonym for fransk krimdronning. Spennende og morsomem bøker.

hare1365380455
Skrevet

Du må lese Fred Vargas, Hare! Pseudonym for fransk krimdronning. Spennende og morsomem bøker.

Takk for tips! Påsken bør være lang i år med alle disse tipsene... ;)

Skrevet

Og jeg som lånte Bienes hemmelige liv som lydbok i dag. Omtrent alle nyere lydbøker var utlånt, men dama på biblioteket anbefalte denne! Tenkte å spille den i bilen når jeg kjører på påskeferie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...