Persille1365381127 Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Skal møte en fyr til en kaffe, han kommer fra Børsen - og jeg trenger forslag til sted i nærheten! Er så lite rundt der, rekker ikke sondere iom at det bare er noen få timer til, og det må være et sted man kan se ut så man kan snakke om det som er utenfor (i tilfelle man ikke har noe annet å snakke om ), og et sted de har ok kaffe. Trenger ikke være spisested, så type Kaffe & Krem eller noe holder i massevis... 0 Siter
GoodTimes Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Det er en sånn kaffesak på hjørnet av Prinsensgate og Nedre Slottsgate, tror jeg det er. Sånn omtrent i krysset ovenfor Steen&Strøm. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Om dere kunne tenke dere en liten kake til kaffen eller evt. en liten matbit ville jeg foreslå Pascal i Tollbugata, nydelig sted. Mulig du også kan ta bare kaffe der, det vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Kom også på en veldig hyggelig italiensk kaffebar i Prinsensgate, mellom Nedre Slottsgate og Akersgate, ca. Velg den, du! :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Tja, du har jo alltids kirkeristen. http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=141 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Byens beste kaffe på Rooster i østbanehallen. Ellers støtter jeg forslaget om kirkerista. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Skrevet 13. mars 2008 Det blir nok Kaffebrenneriet i Akersgaten, det er greit å finne frem til - og ikke skummelt for landsbyfolket 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Skrevet 13. mars 2008 Byens beste kaffe på Rooster i østbanehallen. Ellers støtter jeg forslaget om kirkerista. Enig i at Rooster er det beste!! De var jo også Oslos første kaffebar.... Amerikans eier som er veldig hyggelig Men; det er ikke noe koselig å sitter der 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Det blir nok Kaffebrenneriet i Akersgaten, det er greit å finne frem til - og ikke skummelt for landsbyfolket Ha en fin date, da! 0 Siter
adelie Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Det blir nok Kaffebrenneriet i Akersgaten, det er greit å finne frem til - og ikke skummelt for landsbyfolket Hehe... der er det ganske tett, så dere får stikke hodene sammen når dere snakker, hvis ikke skjønner alle at det er første date -- men det gjør kanskje ikke noe? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Hehe... der er det ganske tett, så dere får stikke hodene sammen når dere snakker, hvis ikke skjønner alle at det er første date -- men det gjør kanskje ikke noe? Det var ikke første, så det gikk bra 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Ha en fin date, da! Hihi, takk takk - det var veldig hyggelig! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Hihi, takk takk - det var veldig hyggelig! Fortell!! ) * sulteforet på dating-nyheter * 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Fortell!! ) * sulteforet på dating-nyheter * *fnise* Vel, jeg traff ham på afterski for noen uker siden, har pratet med ham noen ganger siden (på hans initiativ) - og i begynnelsen av uken lurte han på om jeg ville spise middag med ham i går Det kunne jeg ikke, men kaffe var det tid til - så da ble det det. Han bor litt på landet, noen mil unna Oslo - og egentlig er jeg jo veldig ferdig med den slags, men jeg tenkte han måtte få en sjanse. De 90 minuttene jeg hadde til rådighet gikk ganske raskt, jeg liker ham fortsatt (ikke forelsket eller noe da), og vi skal treffes igjen etter påske. Samtidig har jeg en annen date onsdag i påskeuken - med en tidligere bekjent, han har invitert meg hjem på middag! Så han gjør en innsats Jeg likte ham da, og jeg liker ham nå - det har bare aldri blitt noe mer pga omstendigheter og andre greier. Men det blir overnatting, ettersom jeg fikk velge vin Og så er det en tredje som flytter til Oslo nå etter påske, som har siklet på meg lenge. Han er litt ung da, 24 år... men veldig ivrig - så han skal få en sjanse han også. Alle gode ting er tre? Vi får se hva som skjer Nå drar jeg på fjellet og blir borte til tirsdag, men skal skrive en skikkelig oppdatering etter påske! GOD PÅSKE!!! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 *fnise* Vel, jeg traff ham på afterski for noen uker siden, har pratet med ham noen ganger siden (på hans initiativ) - og i begynnelsen av uken lurte han på om jeg ville spise middag med ham i går Det kunne jeg ikke, men kaffe var det tid til - så da ble det det. Han bor litt på landet, noen mil unna Oslo - og egentlig er jeg jo veldig ferdig med den slags, men jeg tenkte han måtte få en sjanse. De 90 minuttene jeg hadde til rådighet gikk ganske raskt, jeg liker ham fortsatt (ikke forelsket eller noe da), og vi skal treffes igjen etter påske. Samtidig har jeg en annen date onsdag i påskeuken - med en tidligere bekjent, han har invitert meg hjem på middag! Så han gjør en innsats Jeg likte ham da, og jeg liker ham nå - det har bare aldri blitt noe mer pga omstendigheter og andre greier. Men det blir overnatting, ettersom jeg fikk velge vin Og så er det en tredje som flytter til Oslo nå etter påske, som har siklet på meg lenge. Han er litt ung da, 24 år... men veldig ivrig - så han skal få en sjanse han også. Alle gode ting er tre? Vi får se hva som skjer Nå drar jeg på fjellet og blir borte til tirsdag, men skal skrive en skikkelig oppdatering etter påske! GOD PÅSKE!!! Oi, skal si ting skjer, så godt du kommer deg videre! ). God påske til deg også! 0 Siter
adelie Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 *fnise* Vel, jeg traff ham på afterski for noen uker siden, har pratet med ham noen ganger siden (på hans initiativ) - og i begynnelsen av uken lurte han på om jeg ville spise middag med ham i går Det kunne jeg ikke, men kaffe var det tid til - så da ble det det. Han bor litt på landet, noen mil unna Oslo - og egentlig er jeg jo veldig ferdig med den slags, men jeg tenkte han måtte få en sjanse. De 90 minuttene jeg hadde til rådighet gikk ganske raskt, jeg liker ham fortsatt (ikke forelsket eller noe da), og vi skal treffes igjen etter påske. Samtidig har jeg en annen date onsdag i påskeuken - med en tidligere bekjent, han har invitert meg hjem på middag! Så han gjør en innsats Jeg likte ham da, og jeg liker ham nå - det har bare aldri blitt noe mer pga omstendigheter og andre greier. Men det blir overnatting, ettersom jeg fikk velge vin Og så er det en tredje som flytter til Oslo nå etter påske, som har siklet på meg lenge. Han er litt ung da, 24 år... men veldig ivrig - så han skal få en sjanse han også. Alle gode ting er tre? Vi får se hva som skjer Nå drar jeg på fjellet og blir borte til tirsdag, men skal skrive en skikkelig oppdatering etter påske! GOD PÅSKE!!! Ojjjjj, så spennende, du er en skikkelig flyfille skjønner jeg. Hehe, neida, det er bare ikke så mange å velge mellom når man blir litt mer voksen, som jeg. Jeg møtte en fyr forleden som jeg begynte å prate med, og oppdaget at han var jo både veldig kjekk, passe alder, interesser, hyggelig... uten at jeg i utgangspunktet tenkte så mye over episoden........... 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 Ojjjjj, så spennende, du er en skikkelig flyfille skjønner jeg. Hehe, neida, det er bare ikke så mange å velge mellom når man blir litt mer voksen, som jeg. Jeg møtte en fyr forleden som jeg begynte å prate med, og oppdaget at han var jo både veldig kjekk, passe alder, interesser, hyggelig... uten at jeg i utgangspunktet tenkte så mye over episoden........... Det er viktig å ha litt og velge i Han har sendt flere meldinger så langt i påsken, og det har han jeg skal spise middag med i morgen også - i tillegg til han unge jeg har litt på gress... Så dette lover bra 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 Oi, skal si ting skjer, så godt du kommer deg videre! ). God påske til deg også! Du aner ikke hvor mye ny informasjon som har dukket opp om eksen i det siste - så det der var ikke noe tap! Jeg har til og med nesten blitt venner med moren til barnet hans, vi snakker sammen rett som det er... Og veldig moro med litt forskjellige gutter på gress da, ingenting booster selvtilliten som det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.