Gå til innhold

Café mellom Oslo S og Egertorget??

Anbefalte innlegg

Persille1365381127
Skrevet

Skal møte en fyr til en kaffe, han kommer fra Børsen - og jeg trenger forslag til sted i nærheten!

Er så lite rundt der, rekker ikke sondere iom at det bare er noen få timer til, og det må være et sted man kan se ut så man kan snakke om det som er utenfor (i tilfelle man ikke har noe annet å snakke om ;) ), og et sted de har ok kaffe.

Trenger ikke være spisested, så type Kaffe & Krem eller noe holder i massevis...

Skrevet

Det er en sånn kaffesak på hjørnet av Prinsensgate og Nedre Slottsgate, tror jeg det er. Sånn omtrent i krysset ovenfor Steen&Strøm.

Gjest Elextra
Skrevet

Om dere kunne tenke dere en liten kake til kaffen eller evt. en liten matbit ville jeg foreslå Pascal i Tollbugata, nydelig sted. Mulig du også kan ta bare kaffe der, det vet jeg ikke.

Gjest Elextra
Skrevet

Kom også på en veldig hyggelig italiensk kaffebar i Prinsensgate, mellom Nedre Slottsgate og Akersgate, ca. Velg den, du! :-)

mariaflyfly
Skrevet

Byens beste kaffe på Rooster i østbanehallen.

Ellers støtter jeg forslaget om kirkerista.

Persille1365381127
Skrevet

Det blir nok Kaffebrenneriet i Akersgaten, det er greit å finne frem til - og ikke skummelt for landsbyfolket ;)

Persille1365381127
Skrevet

Byens beste kaffe på Rooster i østbanehallen.

Ellers støtter jeg forslaget om kirkerista.

Enig i at Rooster er det beste!! De var jo også Oslos første kaffebar.... Amerikans eier som er veldig hyggelig :)

Men; det er ikke noe koselig å sitter der :(

Gjest Elextra
Skrevet

Det blir nok Kaffebrenneriet i Akersgaten, det er greit å finne frem til - og ikke skummelt for landsbyfolket ;)

Ha en fin date, da! ;)

Skrevet

Hehe... der er det ganske tett, så dere får stikke hodene sammen når dere snakker, hvis ikke skjønner alle at det er første date -- men det gjør kanskje ikke noe?

Persille1365381127
Skrevet

Hehe... der er det ganske tett, så dere får stikke hodene sammen når dere snakker, hvis ikke skjønner alle at det er første date -- men det gjør kanskje ikke noe?

Det var ikke første, så det gikk bra :)

Persille1365381127
Skrevet

Ha en fin date, da! ;)

Hihi, takk takk - det var veldig hyggelig!

Gjest Elextra
Skrevet

Hihi, takk takk - det var veldig hyggelig!

Fortell!! :o)

* sulteforet på dating-nyheter *

Persille1365381127
Skrevet

Fortell!! :o)

* sulteforet på dating-nyheter *

*fnise*

Vel, jeg traff ham på afterski for noen uker siden, har pratet med ham noen ganger siden (på hans initiativ) - og i begynnelsen av uken lurte han på om jeg ville spise middag med ham i går :)

Det kunne jeg ikke, men kaffe var det tid til - så da ble det det. Han bor litt på landet, noen mil unna Oslo - og egentlig er jeg jo veldig ferdig med den slags, men jeg tenkte han måtte få en sjanse.

De 90 minuttene jeg hadde til rådighet gikk ganske raskt, jeg liker ham fortsatt (ikke forelsket eller noe da), og vi skal treffes igjen etter påske.

Samtidig har jeg en annen date onsdag i påskeuken - med en tidligere bekjent, han har invitert meg hjem på middag! Så han gjør en innsats :) Jeg likte ham da, og jeg liker ham nå - det har bare aldri blitt noe mer pga omstendigheter og andre greier. Men det blir overnatting, ettersom jeg fikk velge vin ;)

Og så er det en tredje som flytter til Oslo nå etter påske, som har siklet på meg lenge. Han er litt ung da, 24 år... men veldig ivrig - så han skal få en sjanse han også.

Alle gode ting er tre? Vi får se hva som skjer ;)

Nå drar jeg på fjellet og blir borte til tirsdag, men skal skrive en skikkelig oppdatering etter påske!

GOD PÅSKE!!!

Gjest Elextra
Skrevet

*fnise*

Vel, jeg traff ham på afterski for noen uker siden, har pratet med ham noen ganger siden (på hans initiativ) - og i begynnelsen av uken lurte han på om jeg ville spise middag med ham i går :)

Det kunne jeg ikke, men kaffe var det tid til - så da ble det det. Han bor litt på landet, noen mil unna Oslo - og egentlig er jeg jo veldig ferdig med den slags, men jeg tenkte han måtte få en sjanse.

De 90 minuttene jeg hadde til rådighet gikk ganske raskt, jeg liker ham fortsatt (ikke forelsket eller noe da), og vi skal treffes igjen etter påske.

Samtidig har jeg en annen date onsdag i påskeuken - med en tidligere bekjent, han har invitert meg hjem på middag! Så han gjør en innsats :) Jeg likte ham da, og jeg liker ham nå - det har bare aldri blitt noe mer pga omstendigheter og andre greier. Men det blir overnatting, ettersom jeg fikk velge vin ;)

Og så er det en tredje som flytter til Oslo nå etter påske, som har siklet på meg lenge. Han er litt ung da, 24 år... men veldig ivrig - så han skal få en sjanse han også.

Nå drar jeg på fjellet og blir borte til tirsdag, men skal skrive en skikkelig oppdatering etter påske!

GOD PÅSKE!!!

Oi, skal si ting skjer, så godt du kommer deg videre! :o).

God påske til deg også! :D

Skrevet

*fnise*

GOD PÅSKE!!!

Ojjjjj, så spennende, du er en skikkelig flyfille skjønner jeg. Hehe, neida, det er bare ikke så mange å velge mellom når man blir litt mer voksen, som jeg. Jeg møtte en fyr forleden som jeg begynte å prate med, og oppdaget at han var jo både veldig kjekk, passe alder, interesser, hyggelig... uten at jeg i utgangspunktet tenkte så mye over episoden...........

Persille1365381127
Skrevet

Ojjjjj, så spennende, du er en skikkelig flyfille skjønner jeg. Hehe, neida, det er bare ikke så mange å velge mellom når man blir litt mer voksen, som jeg. Jeg møtte en fyr forleden som jeg begynte å prate med, og oppdaget at han var jo både veldig kjekk, passe alder, interesser, hyggelig... uten at jeg i utgangspunktet tenkte så mye over episoden...........

Det er viktig å ha litt og velge i ;)

Han har sendt flere meldinger så langt i påsken, og det har han jeg skal spise middag med i morgen også - i tillegg til han unge jeg har litt på gress... Så dette lover bra ;)

Persille1365381127
Skrevet

Oi, skal si ting skjer, så godt du kommer deg videre! :o).

God påske til deg også! :D

Du aner ikke hvor mye ny informasjon som har dukket opp om eksen i det siste - så det der var ikke noe tap!

Jeg har til og med nesten blitt venner med moren til barnet hans, vi snakker sammen rett som det er...

Og veldig moro med litt forskjellige gutter på gress da, ingenting booster selvtilliten som det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...