Gå til innhold

Hva nå? (kaputt data)

Anbefalte innlegg

Gjest Data er ikke min greie!
Skrevet

For fire måneder siden gikk pcen min adundas, den ble sendt inn til reperasjon, der ble den i godt over to måneder før jeg fikk den tilbake.

Så startet jeg den, og den fungerte under an halvtime før den igjen takket for seg og ble igjen sendt inn til reperasjon, med samme feil som første gang.

Nå seks uker etterpå har jeg endelig fått den tilbake, og faktisk er det mulig å slå den på, men den fungerer ikke særlig bra, har gått i svart 4 ganger siste døgnet, og den mangler en del ting som skal være her, så jeg ser ingen annen råd enn å ta den med tilbake _igjen_!

Men jeg er jo møkklei av å ha den pcen inne til reperasjon, jeg kjøpte den for et år siden, og den har altså ikke vært brukbar i en tredjedel av den tiden.

Så når har jeg f.eks krav på en ny istedet?

Syns det er fælt å klage å mase da, men jeg kjøpte jo pcen for at jeg faktisk hadde bruk for den da.

Skrevet

Hvis forhandler har reparert den 3 ganger for samme feil mener jeg du har rett på å få hevet kjøpet. Sjekk på forbrukerrådet sine sider.

Skrevet

Jeg ville ikke klart meg uten pc mer en toppen tre dager, så jeg synes ikke du maser så tålmodig som du har vært.

De må vel uansett låne deg en fullt oppegående pc i mellomtiden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...