Gjest Elextra Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 - og ennå har jeg ikke sett ett eneste innlegg om når man skal begynne påskepyntingen hjemme!? Verden står ikke til påske! 0 Siter
Speak Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Vi pynter ikke til påske i år. Vi drar nemlig til Thailand *digert smil* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Vi pynter ikke til påske i år. Vi drar nemlig til Thailand *digert smil* Døh, ikke skryt'a! God tur! 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Jeg står herved fram: Pynter ikke hjemme, men pynta på hytta allerede forrige helg. Så er det påskefint der når vi kommer. Og pynten består av gamle, arvede påskeduker og kreative verk utført av poden i barnehagen og på skolen. Toppet med gule lys, og hauger med appelsiner så er det jammen nok. Mottoet er at pynt skal helst kunne spises til slutt, og det som blir igjen skal kunne kastes tilbake i eska i løpet av 5 minutt 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Venter du på at noen skal spørre slik at du kan finne svaret uten å spørre selv?-)) 0 Siter
rudolfine Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Jeg står herved fram: Pynter ikke hjemme, men pynta på hytta allerede forrige helg. Så er det påskefint der når vi kommer. Og pynten består av gamle, arvede påskeduker og kreative verk utført av poden i barnehagen og på skolen. Toppet med gule lys, og hauger med appelsiner så er det jammen nok. Mottoet er at pynt skal helst kunne spises til slutt, og det som blir igjen skal kunne kastes tilbake i eska i løpet av 5 minutt Smart motto! Det burde jeg ha lært meg.... God påske. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Eg har ett digert gult påskelys midt på bordet, det får holde i år. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Pynte til påske? Den tanken har ikke streifet meg en gang. 0 Siter
morsan Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Ei heller tråder om ideell smurning eller hvor mye kvikklunsj man har eller skal kjøpe;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Hehe Jeg er treg med påskepynt. Skal finne litt i morgen. Har også kjøpt gule blomster i dag så vi får pyntet opp litt til selskap i morgen 0 Siter
Gjest en lykkelig julevenn Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har fortsatt julepynten oppe. Jula varer jo helt til (etter) påske. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Venter du på at noen skal spørre slik at du kan finne svaret uten å spørre selv?-)) Overhodet ikke, pleier egentlig å sukke over slike innlegg. Pynter dessuten ikke til påske selv, eneste vi gjør er å la tingene barna har med hjem fra skole og barnehage stå fremme... 0 Siter
laban Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Ei heller tråder om ideell smurning eller hvor mye kvikklunsj man har eller skal kjøpe;-) Den virkelig viktige påsketråden er den om når det er korrekt å dele ut påskeegget, og hvorfor. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Den virkelig viktige påsketråden er den om når det er korrekt å dele ut påskeegget, og hvorfor. Første påskeeggutdeling blir i morra! *Er herlig ukorrekt* :-D 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Ei heller tråder om ideell smurning eller hvor mye kvikklunsj man har eller skal kjøpe;-) Eller om påsken er best i byen, ved sjøen eller på fjellet? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Overhodet ikke, pleier egentlig å sukke over slike innlegg. Pynter dessuten ikke til påske selv, eneste vi gjør er å la tingene barna har med hjem fra skole og barnehage stå fremme... Skjønte det da Det er ikke så mye påske her heller. Dukene får ikke ligge i fred på bordet likevel *sukk*. Vi pynter med det barna har laget på skolen og i barnehagen. 0 Siter
morsan Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Den virkelig viktige påsketråden er den om når det er korrekt å dele ut påskeegget, og hvorfor. *he he* Ja, jeg tenkte på det samme selv etter at jeg hadde sendt forrige innlegg!! ;-) Jeg har faktisk aldri tenkt over at det skal være "faste regler" for også det. Kan ikke engang huske at vi fikk påskeegg hvert år, men godis har det blitt lell;-) 0 Siter
morsan Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Eller om påsken er best i byen, ved sjøen eller på fjellet? Men vi ser vel sjelden skikkelige hatetråder om påsken, gjør vi vel? I motsetning til jul og 17. mai? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Men vi ser vel sjelden skikkelige hatetråder om påsken, gjør vi vel? I motsetning til jul og 17. mai? Det har du rett i, kanskje fordi det er mer ferie og færre forpliktelser? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.