Gå til innhold

En dag til påskeferie

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

- og ennå har jeg ikke sett ett eneste innlegg om når man skal begynne påskepyntingen hjemme!?

Verden står ikke til påske!

Skrevet

Vi pynter ikke til påske i år. Vi drar nemlig til Thailand *digert smil*

Gjest Elextra
Skrevet

Vi pynter ikke til påske i år. Vi drar nemlig til Thailand *digert smil*

Døh, ikke skryt'a!

;)

God tur!

Gjest bikku
Skrevet

Jeg står herved fram: Pynter ikke hjemme, men pynta på hytta allerede forrige helg. Så er det påskefint der når vi kommer. Og pynten består av gamle, arvede påskeduker og kreative verk utført av poden i barnehagen og på skolen. Toppet med gule lys, og hauger med appelsiner så er det jammen nok.

Mottoet er at pynt skal helst kunne spises til slutt, og det som blir igjen skal kunne kastes tilbake i eska i løpet av 5 minutt ;)

AneM1365380603
Skrevet

Venter du på at noen skal spørre slik at du kan finne svaret uten å spørre selv?-))

Skrevet

Jeg står herved fram: Pynter ikke hjemme, men pynta på hytta allerede forrige helg. Så er det påskefint der når vi kommer. Og pynten består av gamle, arvede påskeduker og kreative verk utført av poden i barnehagen og på skolen. Toppet med gule lys, og hauger med appelsiner så er det jammen nok.

Mottoet er at pynt skal helst kunne spises til slutt, og det som blir igjen skal kunne kastes tilbake i eska i løpet av 5 minutt ;)

Smart motto!

Det burde jeg ha lært meg....

God påske.

Skrevet

Eg har ett digert gult påskelys midt på bordet, det får holde i år.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Pynte til påske? Den tanken har ikke streifet meg en gang.

Skrevet

Ei heller tråder om ideell smurning eller hvor mye kvikklunsj man har eller skal kjøpe;-)

Skrevet

Hehe :) Jeg er treg med påskepynt. Skal finne litt i morgen. Har også kjøpt gule blomster i dag så vi får pyntet opp litt til selskap i morgen :)

Gjest en lykkelig julevenn
Skrevet

Jeg har fortsatt julepynten oppe. Jula varer jo helt til (etter) påske.

Gjest Elextra
Skrevet

Venter du på at noen skal spørre slik at du kan finne svaret uten å spørre selv?-))

Overhodet ikke, pleier egentlig å sukke over slike innlegg. Pynter dessuten ikke til påske selv, eneste vi gjør er å la tingene barna har med hjem fra skole og barnehage stå fremme...

Skrevet

Ei heller tråder om ideell smurning eller hvor mye kvikklunsj man har eller skal kjøpe;-)

Den virkelig viktige påsketråden er den om når det er korrekt å dele ut påskeegget, og hvorfor.

Skrevet

Den virkelig viktige påsketråden er den om når det er korrekt å dele ut påskeegget, og hvorfor.

Første påskeeggutdeling blir i morra! *Er herlig ukorrekt* :-D

Gjest Elextra
Skrevet

Eller om påsken er best i byen, ved sjøen eller på fjellet?

AneM1365380603
Skrevet

Overhodet ikke, pleier egentlig å sukke over slike innlegg. Pynter dessuten ikke til påske selv, eneste vi gjør er å la tingene barna har med hjem fra skole og barnehage stå fremme...

Skjønte det da ;)

Det er ikke så mye påske her heller. Dukene får ikke ligge i fred på bordet likevel *sukk*. Vi pynter med det barna har laget på skolen og i barnehagen.

Skrevet

*he he* Ja, jeg tenkte på det samme selv etter at jeg hadde sendt forrige innlegg!! ;-)

Jeg har faktisk aldri tenkt over at det skal være "faste regler" for også det. Kan ikke engang huske at vi fikk påskeegg hvert år, men godis har det blitt lell;-)

Skrevet

Eller om påsken er best i byen, ved sjøen eller på fjellet?

Men vi ser vel sjelden skikkelige hatetråder om påsken, gjør vi vel? I motsetning til jul og 17. mai?

Gjest Elextra
Skrevet

Men vi ser vel sjelden skikkelige hatetråder om påsken, gjør vi vel? I motsetning til jul og 17. mai?

Det har du rett i, kanskje fordi det er mer ferie og færre forpliktelser?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...