Gjest N8 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 jeg har blitt henvist til slankeoperasjon av min lege,siden jeg etter utallige kurer ikke får noe varig resultat.lever sunt,beveger meg,men går likevel ikke ned. men legen min sa at de som opererte ofte forventet at du gikk ned 10 kilo på egenhånd først,for å vise at det var alvor og ikke en enkel "hokus pokus-løsning".Jeg synes vel det virket litt rart,hadde det vært så lett å gå ned 10 kilo varig(altså ikke sulte seg,bruke div narkotiske stoffer etc),så hadde jeg da gjort det for lengst! Håper de tar meg på alvor selv om jeg ikke får til de 10 kiloene...er vel uansett lange ventelister. Andre som har erfaringer?hva som kreves?resultat? evt SUNNE,varige måter å gå ned 10 kilo på?og hadde det gått ned enda flere er det bare bonus,operasjon er jo ikke ønskevalget!)så det er sagt,reductil,xenical er prøvd uten hell(gikk opp i vekt!),og jeg spiser ikke mer enn jeg forbrenner(har faktisk liten apetitt,så det å overspise er ikke noe aktuell problem-stilling) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørnemor Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei, jeg har tatt en slankeoperasjon! Hadde en BMI på 43 og har gått ned 50 kg på det meste! Jeg fikk beskjed av kirurgen å gå ned 6 kg før min operasjon. Pga at fettet skal slippe leveren. De skal jo inn og bak leveren, som de må holde opp og da blir den ikke så tung.. Jeg er kjempefornøyd! Det er viktig å vite mest mulig om en slankeoperasjon før man gjør det. Så man er mest mulig forbredt. Jeg reagerte veldig på underenæringsfasen. Fikk veldig lite energi og ble så sliten.. men det gikk seg til.. de fleste sprudler av energi.. Operasjon er bare et verktøy.. etter to år så kan man legge på seg igjen. Jeg har gått opp 12 kg etter at jeg gikk ned 50. (er nå 2 år postop) men det er også pga at jeg fikk en medisin for angst som gjorde at jeg har lagt på meg.. Jeg vil anbefale deg å gå inn på http://vektoperasjon.no/phpBB2/index.php forumet.. der står det veldig mye nyttig! Her er min hjemmeside som jeg har dedikert alt av slankeoperasjon til.. http://www.123hjemmeside.dk/slankeoperasjon/ Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N8 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hei, jeg har tatt en slankeoperasjon! Hadde en BMI på 43 og har gått ned 50 kg på det meste! Jeg fikk beskjed av kirurgen å gå ned 6 kg før min operasjon. Pga at fettet skal slippe leveren. De skal jo inn og bak leveren, som de må holde opp og da blir den ikke så tung.. Jeg er kjempefornøyd! Det er viktig å vite mest mulig om en slankeoperasjon før man gjør det. Så man er mest mulig forbredt. Jeg reagerte veldig på underenæringsfasen. Fikk veldig lite energi og ble så sliten.. men det gikk seg til.. de fleste sprudler av energi.. Operasjon er bare et verktøy.. etter to år så kan man legge på seg igjen. Jeg har gått opp 12 kg etter at jeg gikk ned 50. (er nå 2 år postop) men det er også pga at jeg fikk en medisin for angst som gjorde at jeg har lagt på meg.. Jeg vil anbefale deg å gå inn på http://vektoperasjon.no/phpBB2/index.php forumet.. der står det veldig mye nyttig! Her er min hjemmeside som jeg har dedikert alt av slankeoperasjon til.. http://www.123hjemmeside.dk/slankeoperasjon/ Lykke til! takk for svar og info:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Sjekk Haugesunds avis i dag lørdag. reportasje om ei som ble operert i Moskva. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N8 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Sjekk Haugesunds avis i dag lørdag. reportasje om ei som ble operert i Moskva. hva stod det der da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke jeg Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Har ei venninne som skal opereres nå snart, hun tar den privat i Oslo, fikk ikke beskjed om å gå ned noe i forkant av operasjonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avjo Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det finnes et eget forum for fedmekirurgi på internett. Der finner du lassevis av informasjon og mange mennesker med erfaringer fra fedmekirurgi av ymse slag. Se www.vektoperasjon.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Det er ønskelig fra kirurgenes side at man går ned noen kilo preoperativt for at leveren skal bli mindre, derfor opererer de fleste sykehus som opererer med en eller annen form for lavkaloridiett de siste ukene før operasjonen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.