Gå til innhold

FU. hvor mange timer søvn trenger du

Anbefalte innlegg

punky brewster
Skrevet

Jeg har på følelsen at jeg sover mer enn de fleste, trenger rundt åtte timer søvn for å fungere, kan klare meg med rundt syv timer, men fungerer best med åtte. Så skal jeg opp seks, så må jeg i seng rundt 22 på kvelden.

hidi, the scorpion
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men åtte timers søvn, er vel ganske normalt...!

Skrevet

Jeg kan nesten fungere etter åtte timer, men trenger 10-12 for ikke å trenge mer søvn i løpet av dagen. Innimellom blir det mer...

AneM1365380603
Skrevet

Jeg kan klare meg fint med 6 timer, men klarer også godt å sove 10 timer om ingen vekker meg.

Skrevet

Jeg trenger 9 timer. Kan overleve med 7-8 i uka, for én natt kan jeg godt overleve med ganske mye mindre enn det også - men sover jeg mindre en ni timer om natta "kollapser" jeg i helga og sover 10-11 timer natta.

Skrevet

Før vet jeg at jeg trengte ganske nøyaktig 8 t 15 min uforstyrret søvn før jeg var uthvilt. Nå er det heller sjeldent jeg har muligheten til å sove så lenge i strekk... ;o) Men som regel våkner jeg til samme tid om morgenen fordi jeg må på do, hverdag som helg.

Skrevet

Jeg fungerer best med 8, men det går på et vis med i underkant av 6 slik som jeg stort sett får nå. Men da må jeg ta igjen noe i helgen.

Skrevet

Helst 9. I uka blir det som regel 7-8, men som regel får jeg sove ut i helga.

Er B-menneske, og det er såå vanskelig å rote seg i seng.

Skrevet

Samme som deg. Jeg må ha åtte timer for å fungere optimalt. Har jeg anledning, sover jeg mer også. Hvis jeg må stå opp klokka halv sju, er jeg nødt til å være i seng klokka ti.

Skrevet

Eg må sove i snitt 9 timer pr.døgn for å føle meg uthvilt og opplagt, eg legger meg 2230 og står opp 0730 på hverdagene.

Desverre så blir eg også trøtt til noenlunde samme tid i helgene, men klarer av og til å holde meg våken til 2400.

Skrevet

Mellomm 10 og 12 i døgnet fordelt over to ganger

Skrevet

Jeg fungerer best med 8 timer, men det går greit en periode med 7 også. Blir det for lite søvn, må jeg ha 1-2 dager der jeg legger meg virkelig tidlig for å "sove meg opp".

Skrevet

Jeg trenger 8 timer. Først da er jeg uthvilt. Dessverre har jeg søvnproblemer, slik at noen netter blir det minimalt med søvn. Jeg er veldig glad de nettene jeg får 8 timer, nesten som å ha vunnet en premie.

Skrevet

hørtes ut som meg det der =)

Skrevet

Ca. 6 natt til hverdager

Men så tar jeg det igjen i helga altså, og sover gjerne 8 - 9 timer både natt til lørdag og søndag.

tzatziki1365380058
Skrevet

Hvis jeg legger meg og står opp til samme tid hver dag en periode, så klarer jeg meg med 7 timer. Men vanligvis lever jeg etter prinsippet 3 timer ei natt og 10 timer neste osv. Ikke lurt!

Skrevet

A-menneske om kvelden og B-menneske om morgenen:-), jeg.

Har det best når jeg får til 9-10t., men ikke lett....

Skrevet

Godt å lese......:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...