Gjest Blikkboks Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 I går var jeg for første gang hos en personlig trener. Gurimalla, jeg er støl i musker jeg ikke ante jeg hadde, og støl i alle muskene jeg fra før viste om også ) Det er karantert absolutt de beste 60min jeg har hatt i trenings sammenheng. Anbefales. Veldig vond hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Wow! Jeg er usikker på om jeg hadde taklet den konstante fokuseringen på meg hele tiden, men det går kanskje greit? Det er litt greit å ha noen å gjemme seg litt bak liksom. ) Du er kjempeflink! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Wow! Jeg er usikker på om jeg hadde taklet den konstante fokuseringen på meg hele tiden, men det går kanskje greit? Det er litt greit å ha noen å gjemme seg litt bak liksom. ) Du er kjempeflink! Det var det beste nemlig, at jeg ikke fikk gjemt meg, så da jukset jeg jo ikke heller :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det var det beste nemlig, at jeg ikke fikk gjemt meg, så da jukset jeg jo ikke heller :-D Jeg liker egentlig ikke å være midtpunkt, observerer heller fra sidelinja og prøver litt for meg selv, det er vel derfor det ikke frister med PT. ) Men virkningsfullt er det garantert! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.