Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er det egentlig som er faren til barnet Märtha Louise går gravid med? Det var visst slik at Ari Behn ikke er dette barnets biologiske far, så hvem er det da?

Gjest Blikkboks
Skrevet

Jeg viste ikke engang att Martha var gravid :o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er meg! Genetisk materiale...

Jeg hadde det beste materiale i Norge ;)

Skrevet

Jeg viste ikke engang att Martha var gravid :o)

Ikke jeg heller, men det var en liten fugl med nær tilknytning til kongedrittfamilien som hvisket til meg at Ari Behn ikke er faren denne gangen, fordi de har hatt endel personlige problemer det siste året. Lurer bare på hvem faren er :-|

Skrevet

Det er meg! Genetisk materiale...

Jeg hadde det beste materiale i Norge ;)

Jeg visste ikke at du hadde utovertiss.

Skrevet

Det er et godt spørsmål, Jølsen. Dette er er komplisert! Märtha er gravid og Ari er forsvunnet. Hm. Forsvant Ari før eller etter at lille Maximander ble unnfanget, og hvor ER han? Har han møtt noen av de mer tvilsomme englene og havnet på galeien? Hm og dobbelthm.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg visste ikke at du hadde utovertiss.

Kjære deg, de tok hudceller...!

Skrevet

Jeg har ikke lest utenlandske sladreblader i det siste, så jeg vet ikke!

Skrevet

Jeg har ikke lest utenlandske sladreblader i det siste, så jeg vet ikke!

Hmmm.

Skrevet

Fant det ut nå. Det er en kjent utenlandsk fotballspiller.

Skrevet

Fant det ut nå. Det er en kjent utenlandsk fotballspiller.

Åååå, "bend it" like Beckham altså.

Skrevet

Åååå, "bend it" like Beckham altså.

Du tror jeg tuller, men det er sant. Har tipsa VG, Dagbladet og Se og Hør.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du tror jeg tuller, men det er sant. Har tipsa VG, Dagbladet og Se og Hør.

Gjesp...

Det du kommer med er selvsagt oppspinn, for hvordan skulle du kunne finne ut noe sånt?

Og selv om du skulle ha rett, hva i huleste er poenget med å løpe og sladre til sladrebladene? Det ville gjort deg til en like stor slask som redaktørene der. Hvem som er far til Märtas barn er det ingen andre som har noe med.

Skrevet

Gjesp...

Det du kommer med er selvsagt oppspinn, for hvordan skulle du kunne finne ut noe sånt?

Og selv om du skulle ha rett, hva i huleste er poenget med å løpe og sladre til sladrebladene? Det ville gjort deg til en like stor slask som redaktørene der. Hvem som er far til Märtas barn er det ingen andre som har noe med.

''Hvem som er far til Märtas barn er det ingen andre som har noe med.''

Tullprat, ho er en av de mest "offentlige" personer i dette landet!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

''Hvem som er far til Märtas barn er det ingen andre som har noe med.''

Tullprat, ho er en av de mest "offentlige" personer i dette landet!

Og så da? Hvorfor skulle vi ha noe med hvem som er far til barnet? Så lenge hun er gift med ari Behn vil han uansett bli barnets juridiske far.

Noe annet har ingen betydning.

Skrevet

Og så da? Hvorfor skulle vi ha noe med hvem som er far til barnet? Så lenge hun er gift med ari Behn vil han uansett bli barnets juridiske far.

Noe annet har ingen betydning.

Klart det ville hatt stor allmenn interesse om vår prinsesse skulle vært utro og blitt gravid! Hallo....?

Men det ser ut som det er Ari som har vært på ferde igjen:

«Deres Majesteter Kongen og Dronningen har den glede å kunne meddele at Prinsesse Märtha Louise og Ari Behn venter sitt tredje barn», lyder det i kunngjøringen fra Slottet.

Fra VG-nett.

Skrevet

Kan du ikke heller sette i gang med en gjettekonkurranse på hva barnet skal hete for noe flott & fint?

Skrevet

Kan du ikke heller sette i gang med en gjettekonkurranse på hva barnet skal hete for noe flott & fint?

Det blir sikkert et englenavn ;) Gabriel kanskje?

Skrevet

Det blir sikkert et englenavn ;) Gabriel kanskje?

Nydelig navn, men trolig alr for vanlig...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...