Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

Klart det ville hatt stor allmenn interesse om vår prinsesse skulle vært utro og blitt gravid! Hallo....?

Men det ser ut som det er Ari som har vært på ferde igjen:

«Deres Majesteter Kongen og Dronningen har den glede å kunne meddele at Prinsesse Märtha Louise og Ari Behn venter sitt tredje barn», lyder det i kunngjøringen fra Slottet.

Fra VG-nett.

''Men det ser ut som det er Ari som har vært på ferde igjen: «Deres Majesteter Kongen og Dronningen har den glede å kunne meddele at Prinsesse Märtha Louise og Ari Behn venter sitt tredje barn», lyder det i kunngjøringen fra Slottet.''

OM nå Märtha hadde vært utro, tror du det ville stått i pressemeldingen fra slottet? He-he, det hadde virkelig blitt nyhet, ja!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Klart det ville hatt stor allmenn interesse om vår prinsesse skulle vært utro og blitt gravid! Hallo....?

Men det ser ut som det er Ari som har vært på ferde igjen:

«Deres Majesteter Kongen og Dronningen har den glede å kunne meddele at Prinsesse Märtha Louise og Ari Behn venter sitt tredje barn», lyder det i kunngjøringen fra Slottet.

Fra VG-nett.

''Klart det ville hatt stor allmenn interesse om vår prinsesse skulle vært utro og blitt gravid! Hallo....?''

Da får vi bare konkludere med at ikke alle er like interessert i sladder som det du og dine likesinnede er.

illuminatum
Skrevet

Barnets far er den ekteskapet utpeker, Pater Est regelen.

Så dersom de fortsatt er gift når den nye verdensborgeren kommer så er papparollen klar.

Ellers rekker jeg gjerne opp handa dersom det er behov for en erstatter.

Skrevet

''Klart det ville hatt stor allmenn interesse om vår prinsesse skulle vært utro og blitt gravid! Hallo....?''

Da får vi bare konkludere med at ikke alle er like interessert i sladder som det du og dine likesinnede er.

DET har ingenting med sladder å gjøre!

Syns du det var galt at det blei omtalt i media at Bill Clinton dreiv med lav sigarføring på Monica Lewinsky også?

Skrevet

Gjesp...

Det du kommer med er selvsagt oppspinn, for hvordan skulle du kunne finne ut noe sånt?

Og selv om du skulle ha rett, hva i huleste er poenget med å løpe og sladre til sladrebladene? Det ville gjort deg til en like stor slask som redaktørene der. Hvem som er far til Märtas barn er det ingen andre som har noe med.

Samma for meg, men jeg har i allefall en svært pålitelig kilde. Synes det er gøy jeg.

Skrevet

Og så da? Hvorfor skulle vi ha noe med hvem som er far til barnet? Så lenge hun er gift med ari Behn vil han uansett bli barnets juridiske far.

Noe annet har ingen betydning.

Kan ikke du bare slutte å være så blåst i hue?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kan ikke du bare slutte å være så blåst i hue?

Så alle som ikke er sykelig opptatt av sladder er "blåste i hue"?

Takk, da tror jeg at jeg fortsetter å være det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...