Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skal ha brokkoli til middag.

En brokkoli koster 10,90 og ser helt lik ut som en annen som koster 19,90, men den dyreste har "økologisk"-klistremerke på.

Hva velger du? Og hvorfor?

Gjest mora2
Skrevet

Økologisk. For å slippe all den dritten de sprøyter maten med...

Mista nikket
Skrevet

Jeg ville velge den til 10,90 fordi jeg har ikke råd til alltid å velge det som er mest PK for tiden.

Skrevet

Den billigste, fordi jeg sparer ikke naturen for en dritt med tanke på all annen forurensing.

Skrevet

Eg kjøper den billigste, og sparer 9 kroner.

Eller eg dropper hele brokkolien og sparer 20 kroner.

Mest sannsynlig, den siste varianten.

Skrevet

Eg kjøper den billigste, og sparer 9 kroner.

Eller eg dropper hele brokkolien og sparer 20 kroner.

Mest sannsynlig, den siste varianten.

Kan bruke den som dasspapir, så slipper du å få skrubbsår i rompa.

Skrevet

Kan bruke den som dasspapir, så slipper du å få skrubbsår i rompa.

Nå har butikken forsyne meg satt opp prisen på "mitt" dasspapir med 4 kroner pakken, så nå koster 8 ruller 14 kroner!!!

Nå står ikkje verden til påske.

Gjest mallet
Skrevet

Den som ser friskest og grønnest ut, uavhengig av pris og merking.

Skrevet

Den som ser friskest og grønnest ut, uavhengig av pris og merking.

Den er klona.

Skrevet

Den billigste, og nettopp av den grunn. Har folk råd til å sløse slik?

Gjest ViViola
Skrevet

Vi velger gjerne økologisk, det smaker bedre. Og - fordi 20,- ikke er mye penger.

Skrevet

Det kommer an på hvor mange penger som er tilgjengelig det øyeblikket.

Har lønna akkurat kommet inn, velger jeg kanskje den økologiske. Er det 2 dager til lønn, velger jeg sannsynligvis den billigste.

Jeg har tro på at økologiske grønnsaker har mer næringsstoffer, men jeg er langt fra å bli en økologisk-fantast :)

Skrevet

Den økologiske. Fordi jeg ikke liker sprøytemidler og og overgjødsling og fordi økologisk landbruk ofte (men ikke alltid) har større fokus på å være miljøvennlig.

Faktisk abonnerer vi på økologisk frukt og grønnsaker.

Skrevet

Jeg velger den økologiske.

Bedre helse for meg og familien min, og renere miljø.

Mrs. Wallace
Skrevet

Det kommer an på hvor mange penger som er tilgjengelig det øyeblikket.

Har lønna akkurat kommet inn, velger jeg kanskje den økologiske. Er det 2 dager til lønn, velger jeg sannsynligvis den billigste.

Jeg har tro på at økologiske grønnsaker har mer næringsstoffer, men jeg er langt fra å bli en økologisk-fantast :)

Samme her. Jeg velger helst økologisk, men man må være litt pragmatisk til tider (som feks når det er lite penger i perioder).

Skrevet

Billigste. Dessuten så er ikke alt det økologiske så økologisk som folk flest tror, er jeg blitt fortalt.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg velger den billigste pga at jeg mest sannsynlig ikke ville kjent noe forskjell på smaken.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg kjøper den billigste. Er ikke så veldig opptatt av økologiske ting.

Gjest Astroide
Skrevet

Velger den billigste fordi jeg er student.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...