Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest montrodet
Skrevet

Den som ser best ut :) Ser jeg ikke forskjell tar jeg den billigste

Skrevet

Jeg velger den billigste, såååå god råd har jeg tross alt ikke. Med mindre den vanlige var slapp og halvvissen og den økologiske struttet av liv, men som regel er det omvendt her i alle fall.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Den som ser finest ut.

Jeg er så sløv at jeg ikke alltid ser pris eller om det er økologisk.

Kjøper gjerne økologisk, men da er det pga at jeg liker varen i utgangspunktet, hovedargumentet er ikke at det er økologisk.

I perioder spiller pris stort hovedrolle.

Gjest annlovinda
Skrevet

Den billigste. Tror ikke jeg hadde merket forskjell på smaken uansett hvem jeg hadde valgt. I grunn sjelden jeg kjøper økologiske varer.

Skrevet

Jeg kjøper alltid sånne store 1½ kgs poser med broccolitopper i frysedisken. Det koster 40-50 kr, og er alle like grønne og friske. Sikkert ikke økologisk, men... Det rekker til mange middager, fordi broccoli aldri er hovedretten ;o)

Skrevet

Jeg velger den billigste, for ellers får lommeboka seg et sjokk. Det er ikke sikkert den tåler.

Skrevet

Jeg velger den som ser mest frisk og delikat ut, uanhengig av pris.

Er ikke veldig bevist på å kjøpe økologisk, men er vanlige og økologiske frukt/grønsaker nok så nærme i pris kan jeg godt finne på å kjøpe økologisk selv om det er litt dyrere.

mariaflyfly
Skrevet

Den som ser mest fresh ut. :) Men jeg kjøper en del økologisk, asså.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1205486635' post='3827191]

Jeg kjøper alltid sånne store 1½ kgs poser med broccolitopper i frysedisken. Det koster 40-50 kr, og er alle like grønne og friske. Sikkert ikke økologisk, men... Det rekker til mange middager, fordi broccoli aldri er hovedretten ;o)

Det gjør jeg også! Alternativet er som regel å kaste halve brokkolien (fordi den blir bare liggende i kjøleskapet og visne bort), og det er jo kjipt. Kunne sikkert spist brokkoli og andre grønnsaker oftere, men sånn er det nå en gang.

Skrevet

Den grønneste og peneste. Jeg er ganske gnien, men ikke akkurat på brokkolien :D

Skrevet

Det gjør jeg også! Alternativet er som regel å kaste halve brokkolien (fordi den blir bare liggende i kjøleskapet og visne bort), og det er jo kjipt. Kunne sikkert spist brokkoli og andre grønnsaker oftere, men sånn er det nå en gang.

Enig. Halvvisne grønnsaker spises ikke, nemlig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...