candyqueen_83 Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Skal spise i oslo i morra, men har faktisk aldri vært på dolly. Er det bedre enn Peppes? Evt hvilke avdelinger er best nær sentrum. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Skrevet 13. mars 2008 Sentrum av hva da? Jeg skrev oslo 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Jeg synes dolly dimples pizza er best Men det koster ekstra for "ost på kanten". Aldri hørt om det før vi kom der, men det er jo snadder da Kjenner ikke området dere skal. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Peppes har ikke god pizza i Trondheim i alle fall. ( Alt smaker likt og salt. Dolly har jeg vært på bare en gang og det er maaaange år siden. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Peppes er god, men litt tørr synes jeg. Dolly har mer saus på og er delt opp på en annen måte. Hos peppes får man mange små stykker, noe jeg ikke liker. Kanskje det bare er her jeg bor (?) Dolly har mange gode, kommer selvsagt ann på hva du liker. Jeg synes Tidelibom og sult er god 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Jeg skrev oslo Beklager, jeg var visst for trøtt i går kveld... Unnskyld! 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Jeg skrev oslo Og for å svare på spørsmålet ditt: Jeg klarer ikke å komme på en eneste Dolley i hele Oslo, jeg, hvis ikke det er Dolly som ligger på Ullevål. Men det er jo ikke akkurat sentrum, da. 0 Siter
laban Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Jeg kan bidra med en oversikt over hvor Dolly har filialer: http://www.dolly.no/shop/restauranter/oest_norge (bla litt ned for å finne Oslo) Peppes har bra pizza, men den er dyr. Tror ikke jeg har smakt Dollys pizza. 0 Siter
illuminatum Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Og for å svare på spørsmålet ditt: Jeg klarer ikke å komme på en eneste Dolley i hele Oslo, jeg, hvis ikke det er Dolly som ligger på Ullevål. Men det er jo ikke akkurat sentrum, da. De ligger her: Dolly Dimple's Majorstua Kirkeveien 64 Dolly Dimple's NAF-huset Storgata 2 Dolly Dimple's Sjølyst Sjølyst Plass 5 Dolly Dimple's Sofienberg Teglverksgata 2 Dolly Dimple's Stortinget Stortingsgata 12 Dolly Dimple's Torshov Vogts gata 50 Dolly Dimple's Tveita Tvetenv. 150 Dolly Dimple's Ullevål Sognsveien 75A 0 Siter
adelie Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Dolly ruler. Peppes er ikke det den engang var. 0 Siter
Gjest peppes Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Smaken er som baken, delt i to Jeg heller til Peppes, som mange her IKKE gjør 0 Siter
Excelsion 2 Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Dolly bruker ikke ost på pizzaene heller, de har noen kunstige greier. Peppes er bare nødt til å være bedre enn det skrapet Dolly kommer med for tiden..Stavanger/Forus 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Dolly bruker ikke ost på pizzaene heller, de har noen kunstige greier. Peppes er bare nødt til å være bedre enn det skrapet Dolly kommer med for tiden..Stavanger/Forus Bruker de virkelig den gørra som er laget av olje og hva det nå er?! Det smaker ikke i nærheten av ost... Har feilkjøpt det en par ganger og siden da kjøper vi alltid ostestykker og skjærer skiver når vi lager pizza hjemme. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Peppes er best Jepp. Utvilsomt. Dolly er dynge. 0 Siter
Gjest Patriot Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Uff, Dolly og Peppes.....ingen av disse har gode pizza. Jeg er fra Tromsø, og her i byen har vi i mange, mange år hatt verdensberømt pizza - med Studenthuset (nå nedlagt) og Jonas (som fortsatt lager verdens beste pizza). Da snakker vi pizza altså!! Sinnsykt eventyrlig god i forhold til Peppes og Dollys. Kan ikke beskrives, må bare oppleves. Kjedene Peppes og Dollys ble ikke så populære her i Tromsø, vi var allerede bortskjemte med skikkelig nydelig pizza :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Uff, Dolly og Peppes.....ingen av disse har gode pizza. Jeg er fra Tromsø, og her i byen har vi i mange, mange år hatt verdensberømt pizza - med Studenthuset (nå nedlagt) og Jonas (som fortsatt lager verdens beste pizza). Da snakker vi pizza altså!! Sinnsykt eventyrlig god i forhold til Peppes og Dollys. Kan ikke beskrives, må bare oppleves. Kjedene Peppes og Dollys ble ikke så populære her i Tromsø, vi var allerede bortskjemte med skikkelig nydelig pizza :-) Det er ei lita, lokal sjappe her ved jobben min som har knallgod pizza også! Peppes og Dolly kan bare gå og gjemme seg! Jeg kjøper egentlig aldri pizza når jeg er ute og spiser for som regel er de ikke gode. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.