Gå til innhold

Dolly dimples vs Peppes pizza

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Skal spise i oslo i morra, men har faktisk aldri vært på dolly. Er det bedre enn Peppes? Evt hvilke avdelinger er best nær sentrum.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

8

• Lillemus

4

• Hekta

3

• Jølsen

2

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Sentrum av hva da?

Jeg skrev oslo

Skrevet

Jeg synes dolly dimples pizza er best :) Men det koster ekstra for "ost på kanten". Aldri hørt om det før vi kom der, men det er jo snadder da :) Kjenner ikke området dere skal.

Skrevet

Peppes har ikke god pizza i Trondheim i alle fall. :o( Alt smaker likt og salt. Dolly har jeg vært på bare en gang og det er maaaange år siden.

Skrevet

Peppes er god, men litt tørr synes jeg. Dolly har mer saus på og er delt opp på en annen måte. Hos peppes får man mange små stykker, noe jeg ikke liker. Kanskje det bare er her jeg bor (?)

Dolly har mange gode, kommer selvsagt ann på hva du liker. Jeg synes Tidelibom og sult er god :)

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg skrev oslo

Beklager, jeg var visst for trøtt i går kveld... Unnskyld!

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg skrev oslo

Og for å svare på spørsmålet ditt: Jeg klarer ikke å komme på en eneste Dolley i hele Oslo, jeg, hvis ikke det er Dolly som ligger på Ullevål. Men det er jo ikke akkurat sentrum, da.

illuminatum
Skrevet

Og for å svare på spørsmålet ditt: Jeg klarer ikke å komme på en eneste Dolley i hele Oslo, jeg, hvis ikke det er Dolly som ligger på Ullevål. Men det er jo ikke akkurat sentrum, da.

De ligger her:

Dolly Dimple's Majorstua

Kirkeveien 64

Dolly Dimple's NAF-huset

Storgata 2

Dolly Dimple's Sjølyst

Sjølyst Plass 5

Dolly Dimple's Sofienberg

Teglverksgata 2

Dolly Dimple's Stortinget

Stortingsgata 12

Dolly Dimple's Torshov

Vogts gata 50

Dolly Dimple's Tveita

Tvetenv. 150

Dolly Dimple's Ullevål

Sognsveien 75A

Gjest peppes
Skrevet

Smaken er som baken, delt i to

Jeg heller til Peppes, som mange her IKKE gjør :)

Excelsion 2
Skrevet

Dolly bruker ikke ost på pizzaene heller, de har noen kunstige greier.

Peppes er bare nødt til å være bedre enn det skrapet Dolly kommer med for tiden..Stavanger/Forus

Skrevet

Dolly bruker ikke ost på pizzaene heller, de har noen kunstige greier.

Peppes er bare nødt til å være bedre enn det skrapet Dolly kommer med for tiden..Stavanger/Forus

Bruker de virkelig den gørra som er laget av olje og hva det nå er?! Det smaker ikke i nærheten av ost... Har feilkjøpt det en par ganger og siden da kjøper vi alltid ostestykker og skjærer skiver når vi lager pizza hjemme.

mariaflyfly
Skrevet

Peppes er best

Jepp. Utvilsomt. Dolly er dynge. ;)

Gjest Patriot
Skrevet

Uff, Dolly og Peppes.....ingen av disse har gode pizza. Jeg er fra Tromsø, og her i byen har vi i mange, mange år hatt verdensberømt pizza - med Studenthuset (nå nedlagt) og Jonas (som fortsatt lager verdens beste pizza).

Da snakker vi pizza altså!! Sinnsykt eventyrlig god i forhold til Peppes og Dollys. Kan ikke beskrives, må bare oppleves.

Kjedene Peppes og Dollys ble ikke så populære her i Tromsø, vi var allerede bortskjemte med skikkelig nydelig pizza :-)

Skrevet

Uff, Dolly og Peppes.....ingen av disse har gode pizza. Jeg er fra Tromsø, og her i byen har vi i mange, mange år hatt verdensberømt pizza - med Studenthuset (nå nedlagt) og Jonas (som fortsatt lager verdens beste pizza).

Da snakker vi pizza altså!! Sinnsykt eventyrlig god i forhold til Peppes og Dollys. Kan ikke beskrives, må bare oppleves.

Kjedene Peppes og Dollys ble ikke så populære her i Tromsø, vi var allerede bortskjemte med skikkelig nydelig pizza :-)

Det er ei lita, lokal sjappe her ved jobben min som har knallgod pizza også! Peppes og Dolly kan bare gå og gjemme seg!

Jeg kjøper egentlig aldri pizza når jeg er ute og spiser for som regel er de ikke gode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...