Gå til innhold

Dolly dimples vs Peppes pizza

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dolly bruker ikke ost på pizzaene heller, de har noen kunstige greier.

Peppes er bare nødt til å være bedre enn det skrapet Dolly kommer med for tiden..Stavanger/Forus

Dolly bruker ost.

30 % av melkefettet blir dog erstattet av planteolje.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

8

• Lillemus

4

• Hekta

3

• Jølsen

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dolly bruker ost.

30 % av melkefettet blir dog erstattet av planteolje.

''30 % av melkefettet blir dog erstattet av planteolje.''

Da er det jo ikke ost lenger.

Skrevet

''30 % av melkefettet blir dog erstattet av planteolje.''

Da er det jo ikke ost lenger.

Dolly kaller det for Osteblanding

Skrevet

Jeg elsker Peppes! Dolly følger noen hakk bak for min del.

Gjest bare ost er ost
Skrevet

Jeg synes dolly dimples pizza er best :) Men det koster ekstra for "ost på kanten". Aldri hørt om det før vi kom der, men det er jo snadder da :) Kjenner ikke området dere skal.

Det er vel heller "ost" på kanten, de har jo ikke ost men usunne palmeoljeprodukter som skal være osteerstatning.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes Dolly Dimples er bedre enn Peppes, men velger andre steder om jeg skal spise pizza ute.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg synes Dolly Dimples er bedre enn Peppes, men velger andre steder om jeg skal spise pizza ute.

Hva velger du da?

candyqueen_83
Skrevet

Kikk på menyene

www.peppes.no

www.dolly.no

Det er ikke menyene jeg er ute etter. Det sier jo ingen ting om smak, mengde fyll , service osv.

candyqueen_83
Skrevet

Dolly kaller det for Osteblanding

Det er ikke ost da. Det er noe blandingsgreier som er dobbelt så usunt visstnok.

candyqueen_83
Skrevet

Beklager, jeg var visst for trøtt i går kveld... Unnskyld!

Det går bra :o) det blir nok peppes på oss :o) med en skikkelig god oreo til dessert :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Hva velger du da?

Jeg foretrekker mindre pizza-restauranter utenom kjedene, f.eks. Pizza Mimmo på Frogner eller La Såda ved Majorstua. Tynne delikate italienske pizzaer - mmmm :).

candyqueen_83
Skrevet

Jeg foretrekker mindre pizza-restauranter utenom kjedene, f.eks. Pizza Mimmo på Frogner eller La Såda ved Majorstua. Tynne delikate italienske pizzaer - mmmm :).

Skal vi ha italiensk pizza går vi også et annet sted. Men der har vi vært de to siste gangene vi har spist ute :o)

Gjest ViViola
Skrevet

La Såda er kjempetrivelig, og med god mat! Kanskje vi har møttes der?! :-)

Gjest Elextra
Skrevet

La Såda er kjempetrivelig, og med god mat! Kanskje vi har møttes der?! :-)

Hehe, kan godt hende, har vært der mange ganger. Men nå er det en stund siden sist :/.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Etter at de på Dolly's spurte om jeg skulle ha ost på kantene på pizzaen og jeg måtte betale ekstra for det, mista jeg helt troen på dem. Det er da vanlig at det skal være ost på hele pizzaen? Så jeg går for Peppe's.

Skrevet

Blir vel ikke mye pizza der :o)

Vet ikkje, har "glemt" å sjekke om de serverer pizza. :-)

Skrevet

Bruker de virkelig den gørra som er laget av olje og hva det nå er?! Det smaker ikke i nærheten av ost... Har feilkjøpt det en par ganger og siden da kjøper vi alltid ostestykker og skjærer skiver når vi lager pizza hjemme.

Forundrer meg ikke. Herregud du lever i på en annen planet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...