Hekta Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Dolly bruker ikke ost på pizzaene heller, de har noen kunstige greier. Peppes er bare nødt til å være bedre enn det skrapet Dolly kommer med for tiden..Stavanger/Forus Dolly bruker ost. 30 % av melkefettet blir dog erstattet av planteolje. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Dolly bruker ost. 30 % av melkefettet blir dog erstattet av planteolje. ''30 % av melkefettet blir dog erstattet av planteolje.'' Da er det jo ikke ost lenger. 0 Siter
Hekta Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 ''30 % av melkefettet blir dog erstattet av planteolje.'' Da er det jo ikke ost lenger. Dolly kaller det for Osteblanding 0 Siter
org Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Jeg elsker Peppes! Dolly følger noen hakk bak for min del. 0 Siter
Gjest bare ost er ost Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Jeg synes dolly dimples pizza er best Men det koster ekstra for "ost på kanten". Aldri hørt om det før vi kom der, men det er jo snadder da Kjenner ikke området dere skal. Det er vel heller "ost" på kanten, de har jo ikke ost men usunne palmeoljeprodukter som skal være osteerstatning. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Jeg synes Dolly Dimples er bedre enn Peppes, men velger andre steder om jeg skal spise pizza ute. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Jeg synes Dolly Dimples er bedre enn Peppes, men velger andre steder om jeg skal spise pizza ute. Hva velger du da? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Kikk på menyene www.peppes.no www.dolly.no Det er ikke menyene jeg er ute etter. Det sier jo ingen ting om smak, mengde fyll , service osv. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Dolly kaller det for Osteblanding Det er ikke ost da. Det er noe blandingsgreier som er dobbelt så usunt visstnok. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Beklager, jeg var visst for trøtt i går kveld... Unnskyld! Det går bra ) det blir nok peppes på oss ) med en skikkelig god oreo til dessert ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Hva velger du da? Jeg foretrekker mindre pizza-restauranter utenom kjedene, f.eks. Pizza Mimmo på Frogner eller La Såda ved Majorstua. Tynne delikate italienske pizzaer - mmmm . 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Jeg foretrekker mindre pizza-restauranter utenom kjedene, f.eks. Pizza Mimmo på Frogner eller La Såda ved Majorstua. Tynne delikate italienske pizzaer - mmmm . Skal vi ha italiensk pizza går vi også et annet sted. Men der har vi vært de to siste gangene vi har spist ute ) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Jeg foretrekker mindre pizza-restauranter utenom kjedene, f.eks. Pizza Mimmo på Frogner eller La Såda ved Majorstua. Tynne delikate italienske pizzaer - mmmm . La Såda er kjempetrivelig, og med god mat! Kanskje vi har møttes der?! :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 La Såda er kjempetrivelig, og med god mat! Kanskje vi har møttes der?! :-) Hehe, kan godt hende, har vært der mange ganger. Men nå er det en stund siden sist :/. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Etter at de på Dolly's spurte om jeg skulle ha ost på kantene på pizzaen og jeg måtte betale ekstra for det, mista jeg helt troen på dem. Det er da vanlig at det skal være ost på hele pizzaen? Så jeg går for Peppe's. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Anbefaler Theaterkafèen, god mat og stille og fredelig. http://www.theatercafeen.no/ 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Anbefaler Theaterkafèen, god mat og stille og fredelig. http://www.theatercafeen.no/ Blir vel ikke mye pizza der ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Blir vel ikke mye pizza der ) Vet ikkje, har "glemt" å sjekke om de serverer pizza. :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Bruker de virkelig den gørra som er laget av olje og hva det nå er?! Det smaker ikke i nærheten av ost... Har feilkjøpt det en par ganger og siden da kjøper vi alltid ostestykker og skjærer skiver når vi lager pizza hjemme. Forundrer meg ikke. Herregud du lever i på en annen planet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.