Gå til innhold

Forslag til mellomnavn?

Anbefalte innlegg

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Benjamin Bjørn.

Benjamin Hare!!?? "ler"

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• Åsemor

4

• candyqueen_83

4

• Kåre Kruttlapp

4

candyqueen_83
Skrevet

Ja. Jeg syns Benjamin og et navn til blir sært uansett, jeg.

Enig.

Skrevet

Geir!!! Skjerp deg! "Benjamin Leif" syntes du det hørtes fint ut? Stakkars barn som blir ropt inn på skolen med det navnet! "ler" Benjamin er jo så laaaaangt at jeg synes det ikke passer med noe mellomnavn egentlig!

Jo, enig med deg i det at Benjamin i seg sjøl er så langt at det blir vanskelig med mellomnavn.

Hva med Benjamin Kåre da?

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jo, enig med deg i det at Benjamin i seg sjøl er så langt at det blir vanskelig med mellomnavn.

Hva med Benjamin Kåre da?

Nå er det rett før jeg skjenker deg full her! Men jeg fikk en "ide" her! Hva med Benjamin Ari?? Så kult! litt små kongelig og "svulstig" passer veldig godt på "snarøen" utenfor Oselo!! Fikk du med deg Daniel Francks utalelser om "fruene på snarøen" i bladet Hennes? Herlig og et flott spark i skinnleggen til disse "champagne fruene" fra Snarøen? Riktig uttale er "snarøya" "humre"

Skrevet

Nå er det rett før jeg skjenker deg full her! Men jeg fikk en "ide" her! Hva med Benjamin Ari?? Så kult! litt små kongelig og "svulstig" passer veldig godt på "snarøen" utenfor Oselo!! Fikk du med deg Daniel Francks utalelser om "fruene på snarøen" i bladet Hennes? Herlig og et flott spark i skinnleggen til disse "champagne fruene" fra Snarøen? Riktig uttale er "snarøya" "humre"

Eg fikk med meg Daniel Francks uttalelser ja, veldig bra!

De sendte filipinske "tjenere" med barna på skoleavsluttningen og greier, litt av en gjeng! *pføj!*

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Eg fikk med meg Daniel Francks uttalelser ja, veldig bra!

De sendte filipinske "tjenere" med barna på skoleavsluttningen og greier, litt av en gjeng! *pføj!*

"Daniel" nevnte at: ikke rart politiet holdt promillekontroller i gatene klokken 11.00 på formiddagen!! Og jeg er helt enig! Ting "ryktes" og mye springer ut fra det! Derfor har han mye rett i det men som "rektor" sa at det "hender" at det er endel "phillipinske barnevakter" her men "aldri" på foreldre møter!!! Totalt sett så har Mr Daniel Franck satt fingeren på en "spesiell" sak som er morsom og aktuell! Skål forøvrig unge mann jeg er alene pappa i påsken og skal bedrive båtpuss og jentekos! "ler"

Skrevet

Benjamin Hare!!?? "ler"

Nå er vel ikke akkurat Hare et vanlig norsk navn?

Skrevet

Benjamin James.

:D

Høres ut som en sektleder...

Gjest togli
Skrevet

Benjamin Emil (med trykk på -i'en)

Benjamin Elias

Benjamin Johan

Benjamin Didrik

Benjamin Eirik

Benjamin Mateo

Jeg tror nok jeg likte best Benjamin Mateo, med Benjamin Emil på andrepass!

Skrevet

Benjamin Emil (med trykk på -i'en)

Benjamin Elias

Benjamin Johan

Benjamin Didrik

Benjamin Eirik

Benjamin Mateo

Jeg tror nok jeg likte best Benjamin Mateo, med Benjamin Emil på andrepass!

Mateo?! Nå må du finstille implantatet ditt - Mateo er da ikke noe navn?! ;o)

Skrevet

Mateo _er_ et guttenavn!!! *mimre tilbake til Italia det året jeg var 15*

Gjest togli
Skrevet

Hehe;) Det er heller du som må begynne å følge med litt i tiden;)

En gutt i klassen til datteren min har Mateo som andre fornavn :-P

Skrevet

Hehe;) Det er heller du som må begynne å følge med litt i tiden;)

En gutt i klassen til datteren min har Mateo som andre fornavn :-P

Hm... Måtte sjekke på SSB, det er 38 menn som har Mateo som fornavn. Javelda. *Tar nok et sjokoladepåskeegg*

Gjest togli
Skrevet

Hm... Måtte sjekke på SSB, det er 38 menn som har Mateo som fornavn. Javelda. *Tar nok et sjokoladepåskeegg*

*gliser fornøyd* ;-)

Mista nikket
Skrevet

Benjamin Olaves Trallallalla. Det høres ikke så gal ut i hvertfall ikke nå som det er langt på natt. Forandrer seg kanskje til i morgen tidlig. Er vel egentlig enig med de fleste her at det er vanskelig å finne et navn som passer som mellomnavn til Benjamin. Hadde vært best å ha Benjamin som mellomnavn med et kort fornavn. Dessuten er ingen lover som sier at barnet bare skal bruke fornavnet sitt. Dere kan fortsatt bruke Benjamin til daglig

Skrevet

Du spør egentlig ikke om det du mener å spørre om.

Mellomnavn er et navn som skal være mellom fornavn/fornavnene og etternavnet. Det du ønsker forslag til er et ekstra fornavn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...