Gå til innhold

Takk snille dame

Gjest hilsen og klem fra meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stod i hagen og ryddet ut av bilen. Forbi kom en dame jeg kjenner fra før, lenge siden jeg har sett henne/snakket med henne. Etter en stund spurte hun hvordan jeg har det i forhold til min eksmann. Jeg sa som sant er, at det er veldig vanskelig, da han fremdeles er så aggressiv og truende. Det er så sjelden å møte en sånn forståelse som jeg fikk fra henne, at jeg faktisk gråt mine modige tårer, her ute i hagen, mens jeg snakket med henne. Jeg takket henne masse, men føler likevel for å dele dette med dere. Litt _dyp_ forståelse kan vi alle vise innimellom. Det gjør så godt.

Skrevet

Så sant som det er sagt!

Mange har ikke tid til det. Takk for påminnelsen.

Gjest Angela26
Skrevet

Ja det er sant. Fint à dele slike tanker, da det gir oss en pàminnelse om hvor viktig det er à bry seg om hverandre :-)

Skrevet

Ja det er sant. Fint à dele slike tanker, da det gir oss en pàminnelse om hvor viktig det er à bry seg om hverandre :-)

Takk :)

Skrevet

Så sant som det er sagt!

Mange har ikke tid til det. Takk for påminnelsen.

Takk det samme :)

Skrevet

Å.. jeg skulle ønske sånne mennesker hadde gått forbi meg og spurt også, da hadde ting vært lettere å bære. Lykke til med dine ting! *klem*

Skrevet

Å.. jeg skulle ønske sånne mennesker hadde gått forbi meg og spurt også, da hadde ting vært lettere å bære. Lykke til med dine ting! *klem*

Tusen tusen takk, å skjønn du er! Ble kjempeglad over svaret ditt.

Masse lykke til til deg også. Og håper noen sånne snille mennesker kommer forbi hos deg også. Stor klem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...