Gå til innhold

Hva hadde du gjort?

Gjest ikke på kjæresteferie allikevel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samo og jeg skal til syden i natt. men han har hatt magersmerter nederst ved lysken på høyre side siden i går. Han var hos legen og målte 10 på CRPn. Urinprøven var normal. Legen sa han hadde smertesymptomer på blindtarmbetennelse, men kunne ikke si sikkert om det er det eller ei. Legen ville verken fraråde å reise eller bli hjemme, så nå vet vi ikke hva vi gjør? Kan legge til at han er plaget med magesmerter etter middag hver dag, og det har han vært lenge, men ikke hatt sånne smerter. Han har ikke feber.

er bare så redd for at det er blindtarmbetennelse og det han blir skikkelig dårlig når vi er i utlandet. Og hva om smertene er borte og han er frisk som en fisk i morgen hvis vi velger å bli hjemme?

jeg heller mer til å bli hjemme, siden en blindtarmbetennelse kan være ganske alvorlig hvis blindtarmen sprekker. Hva ville dere gjort?

Skrevet

Har dere reiseforsikring?

De har vel sykehus dit du skal hvis det viser seg at det er blindtarmen.

Jeg hadde reist så lenge legen ikke har anbefalt ham om å bli hjemme.

Gjest aspekter
Skrevet

Har dere reiseforsikring som tilbakebetaler alle utlegg dere har hatt hvis dere ikke reiser?

Har legen skrevet et dokument som tilsier at han ikke bør reise (det må dere ha for å få noe igjen fra forsikringen)?

Har dere mulighet til å ta fri en annen gang om ikke så lenge, og ta ferien da?

Reiser dere til et sted der helsetjenestene er gode og hvor dere snakker språket ok?

candyqueen_83
Skrevet

Om dere har reiseforsikring, ville jeg valgt å reise.

skorpion1975
Skrevet

En crp på 10 viser jo at det ikke er en betennelse til stede da prøven ble tatt.

Jeg ville nok reist.

Skrevet

Har dere reiseforsikring som tilbakebetaler alle utlegg dere har hatt hvis dere ikke reiser?

Har legen skrevet et dokument som tilsier at han ikke bør reise (det må dere ha for å få noe igjen fra forsikringen)?

Reiser dere til et sted der helsetjenestene er gode og hvor dere snakker språket ok?

* Ja

*Legen sa han ordner dokumentasjon så det går fint. Han sa sambo skulle se an formen, og hvis han fikk mer vondt, ble kvalm eller fikk feber må han bli hjemme. Han sa også at det ikke trenger å være noe spes, men det er symptomer på blindtarmbetennelse, mend et er vanskelig å si.

* nei, han er selvstendig næringsdrivende så det er vanskelig. og jeg har barn og jobber fulltid og har ikke ferie til gode.

* gran canaria, så det er både lege og sykehus i nærheten av der vi bor, og det er resepsjon åpen hele døgnet på hotellet - så tror det skal gå bra.

Skrevet

Det må "Samo" (?) avgjøre sjøl, det er kun han som vet kor store smerter/plager han har.

Skrevet

Det må "Samo" (?) avgjøre sjøl, det er kun han som vet kor store smerter/plager han har.

Hehe.. skulle stå sambo. :) Han er sta som et beist og vil reise selv om smertene ikke blir borte, men jeg er redd han skal bli dårlig så blir det DET helvette der nede. :( Er jo ikke bare han det vil gå utover da. Men lar jo han ta avgjørelsen selv hvis han mener det er forsvarlig å reise.

Skrevet

Hehe.. skulle stå sambo. :) Han er sta som et beist og vil reise selv om smertene ikke blir borte, men jeg er redd han skal bli dårlig så blir det DET helvette der nede. :( Er jo ikke bare han det vil gå utover da. Men lar jo han ta avgjørelsen selv hvis han mener det er forsvarlig å reise.

Ok!

Da vil eg bare ønske dere en god tur i natt! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...