Gå til innhold

Skrive i boken?

Gjest hva er vanlig her?

Anbefalte innlegg

Gjest hva er vanlig her?
Skrevet

Vi skal gi en andaktsbok i konfirmasjonsgave. Skal vi skrive en hilsen i selve boken eller kun på kort?

Gjest hva jeg ville gjort
Skrevet

Hvis du skal gi kort ved siden av, skriver du antagelig ikke i boken.

Men det er sikkert greit å skrive en vennlig hilsen på innsiden av forsidepermen, sånn til minne om dagen fra dere.

Skrevet

Hva er en andaktsbok? Og, blir det satt pris på av en 15-åring?

Gjest hva er vanlig her?
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1205531691' post='3827868]

Hva er en andaktsbok? Og, blir det satt pris på av en 15-åring?

Jeg spurte ikke om gaven ville satt pris på. ;-)

Jeg kjenner jenta, og dessuten er det en gave hun vil sette pris på i årene framover.

Skrevet

Jeg spurte ikke om gaven ville satt pris på. ;-)

Jeg kjenner jenta, og dessuten er det en gave hun vil sette pris på i årene framover.

Du svarte ikke på spørsmålet. Jeg vet fortsatt ikke hva en andaktsbok er.

Skriv på kortet, og ikke i boka.

Jeg tenker på at min mor, konfirmant i 1963, forteller at alle fikk en salmebok til konfirmasjonen. Hun har åpnet sin kun 3 ganger. Da jeg ble konfirmert i 1990, fikk ingen av oss 45 konfirmanter salmebok. Tidene forandrer seg...

Gjest hva er vanlig her?
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1205756734' post='3828899]

Du svarte ikke på spørsmålet. Jeg vet fortsatt ikke hva en andaktsbok er.

Skriv på kortet, og ikke i boka.

Jeg tenker på at min mor, konfirmant i 1963, forteller at alle fikk en salmebok til konfirmasjonen. Hun har åpnet sin kun 3 ganger. Da jeg ble konfirmert i 1990, fikk ingen av oss 45 konfirmanter salmebok. Tidene forandrer seg...

Det er en bok med små stykker. Bibelord og tanker.

Skrevet

Det er en bok med små stykker. Bibelord og tanker.

Ok, takk. :)

Skrevet

Skriv en hilsen på kortet så kan hun evt. lime det inn i boka etterpå. Eller skriv en hilsen i boka etter at hun har fått den og bestemt seg for om hun vil beholde den eller ikke. Det kan jo hende hun får 4 stykker f.eks. og om alle har innskrevet en hilsen så får hun ikke byttet noen av dem...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...