candyqueen_83 Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Skal i konfirmasjon utpå våren engang. Har man på seg det samme i borgerlig som i kristelig konfirmasjon? Veldig pynta? Så lurer jeg på gave. Kjæresten min er fadder til jenta, og vil gjerne gi noe hun kan ha som minne, eller hvertfall ha glede av senere. Forslag? 0 Siter
Gjest et par forslag Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Trenger vel ikke være SÅ pynta. Forslag til gaver: atlas, bok fra hjemstedet med bilder, smykke. 0 Siter
morsan Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Jeg skal også i borgerlig konf i løpet av våren. Jeg skal ha på meg bunad, m.a.o. det samme jeg ville hatt i en kirkelig konfirmasjon 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Min erfaring er at man kler seg likt og gir samme type gaver (bortsett fra de religiøse, selvfølgelig) om det er borgerlig eller kirkelig konfirmasjon. 0 Siter
morsan Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Min erfaring er at man kler seg likt og gir samme type gaver (bortsett fra de religiøse, selvfølgelig) om det er borgerlig eller kirkelig konfirmasjon. ''samme type gaver (bortsett fra de religiøse, selvfølgelig) '' *he he* Ja det skulle tatt seg ut å gi bort et kors eller en bibel i en borgerlig konfirmasjon...;-) 0 Siter
org Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Man pynter seg akkurat like mye/ lite til en humanetisk konfirmasjon som en kirkelig. Og gave: Konfirmanten vil nok sette pris på å få like fin gave som søskenbarnet sitt, som konfirmerer seg i kirka... :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Man pynter seg akkurat like mye/ lite til en humanetisk konfirmasjon som en kirkelig. Og gave: Konfirmanten vil nok sette pris på å få like fin gave som søskenbarnet sitt, som konfirmerer seg i kirka... :-) Tenkte mer på tips til gave jeg da. Noe som kan bety noe for konfirmanten. Ikke på om det skal være dyrere eller billigere enn til en kristelig konfirmasjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.