Gjest anonym på det Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 68,5 Det er ok, men etter hvert vil jeg ta av et par kilo til så magen blir mindre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Den digitale vekta har ikke batteri for tiden så jeg måtte gå på den analoge, den viser litt mindre enn den digitale, men jeg tror jeg var under 55 med litt margin. ) Og da er jeg fornøyd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicketinick Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 57.5 ligger stabilt der nå Målet var 60 og 16 kilo er vekk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sterre Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 57.5 ligger stabilt der nå Målet var 60 og 16 kilo er vekk Fantastisk ! Så flink du har vært:) Hvor lenge brukte du og hva har du gjort for å få det til? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicketinick Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Fantastisk ! Så flink du har vært:) Hvor lenge brukte du og hva har du gjort for å få det til? Tusen takk Jeg brukte et år på og tape 16 kilo og har ligget der stabilt siden jul. Kort fortalt, jeg sluttet og drikke Cola (drakk 1-1 1/2 l om dagen), erstattet det med vann og en bit sjokolade (mørk) når sukkerbehovet meldte seg Jeg begynte og spise oftere (spiste alt for lite og sjelden). Jeg spiser normal, sunn mat (altså ingen dietter) og begynte og trene moderat. Gikk små turer i starten da jeg pga av sykdom hadde vært i ekstremt liten aktivitet i lang tid. I dag går jeg 5-6 turer i uken på en time i høyt tempo Snart tror jeg sannelig jeg kan begynne og småjogge litt Jeg har brukt tid og sunn fornuft. Ingenting er forbudt i mitt daglige kosthold - bortsett fra store mengder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg har ligget veldig stabilt på vekten siden før jul. +/- 0.5 kilo etter et vekttap på 19 kg. Håper det bare løsner snart slik at de siste 15-20 kg forsvinner. Vekttapet har kommet ved mange små endringer i kostholdet og økning i treningsmengden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicketinick Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg har ligget veldig stabilt på vekten siden før jul. +/- 0.5 kilo etter et vekttap på 19 kg. Håper det bare løsner snart slik at de siste 15-20 kg forsvinner. Vekttapet har kommet ved mange små endringer i kostholdet og økning i treningsmengden. Oi 19 kilo er jo fantastisk Da vet du jo hva som må til - så du skal se flere kilo forsvinner etterhvert Du har all grunn til og være stolt av deg selv - lykke til videre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.