Gå til innhold

Uten en tråd-fredag

Gjest anonym på det

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den digitale vekta har ikke batteri for tiden så jeg måtte gå på den analoge, den viser litt mindre enn den digitale, men jeg tror jeg var under 55 med litt margin. :o) Og da er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sterre

57.5 ligger stabilt der nå :) Målet var 60 og 16 kilo er vekk :)

Fantastisk ! Så flink du har vært:)

Hvor lenge brukte du og hva har du gjort for å få det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicketinick

Fantastisk ! Så flink du har vært:)

Hvor lenge brukte du og hva har du gjort for å få det til?

Tusen takk :)

Jeg brukte et år på og tape 16 kilo og har ligget der stabilt siden jul.

Kort fortalt, jeg sluttet og drikke Cola (drakk 1-1 1/2 l om dagen), erstattet det med vann og en bit sjokolade (mørk) når sukkerbehovet meldte seg :) Jeg begynte og spise oftere (spiste alt for lite og sjelden). Jeg spiser normal, sunn mat (altså ingen dietter) og begynte og trene moderat. Gikk små turer i starten da jeg pga av sykdom hadde vært i ekstremt liten aktivitet i lang tid.

I dag går jeg 5-6 turer i uken på en time i høyt tempo :) Snart tror jeg sannelig jeg kan begynne og småjogge litt :)

Jeg har brukt tid og sunn fornuft. Ingenting er forbudt i mitt daglige kosthold - bortsett fra store mengder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ligget veldig stabilt på vekten siden før jul. +/- 0.5 kilo etter et vekttap på 19 kg.

Håper det bare løsner snart slik at de siste 15-20 kg forsvinner.

Vekttapet har kommet ved mange små endringer i kostholdet og økning i treningsmengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nicketinick

Jeg har ligget veldig stabilt på vekten siden før jul. +/- 0.5 kilo etter et vekttap på 19 kg.

Håper det bare løsner snart slik at de siste 15-20 kg forsvinner.

Vekttapet har kommet ved mange små endringer i kostholdet og økning i treningsmengden.

Oi 19 kilo er jo fantastisk :) Da vet du jo hva som må til - så du skal se flere kilo forsvinner etterhvert :) Du har all grunn til og være stolt av deg selv - lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...