Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følte bare at jeg måtte legge på her, du sa selv tidlig at det var "ganske voksne unger med egen økonomi", hvilket godt kan bety 15-åringer som går med avisa. Siden det tok litt av i forsvaret av dine "stakkars små", tok jeg deg litt mer i forsvar og smelte til. Satset på at når ordet "voksen" sto helt alene, så ville det ikke misforstås.

;-)

Det er bra at du klarer opp i tingene. Ser at det jeg skrev kunne misforstås. Var i grunn litt morsomt:-)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

14

• Kåre Kruttlapp

7

• morsan

5

• villbringebær

4

Mest aktive i denne tråden

Kåre Kruttlapp
Skrevet

"lag rødt bringebær vann" uten sukker!" og la alle ungene i gata smile! Eller kjøp "first price" 1.5 liter husholdningsaft og server dem til flaska er tom! Da må de ihvertfall drikke vann! "ler"

Skrevet

Hehe. Hvor gammel tror dere egentlig jeg er?:-) I 50-årene?

Jeg aner ikke, men trodde at du med "voksne barn" mente andre voksne som du bor sammen med, men ikke dine egne barn - eller?

villbringebær
Skrevet

Men vann med konditorfarge har jo en litt annen konsistens enn saft, da, men kanskje de ikke avslører det lell?

.

Gir konditorfarge en rar konsistens? Trodde det bare var farge liksom jeg?

Skrevet

Gir konditorfarge en rar konsistens? Trodde det bare var farge liksom jeg?

Nei, det er nettopp det - den gir bare farge, farget vann. Men ublandet rød saft er jo seigere, mer tyktflytende.

Skrevet

Jeg aner ikke, men trodde at du med "voksne barn" mente andre voksne som du bor sammen med, men ikke dine egne barn - eller?

Ja, det stemmer.

villbringebær
Skrevet

Nei, det er nettopp det - den gir bare farge, farget vann. Men ublandet rød saft er jo seigere, mer tyktflytende.

Ah, ok :) Jeg pleier å bruke sånn fun light saft, og den konsistensen er akkurat som vann, sjø ;-)

Skrevet

"lag rødt bringebær vann" uten sukker!" og la alle ungene i gata smile! Eller kjøp "first price" 1.5 liter husholdningsaft og server dem til flaska er tom! Da må de ihvertfall drikke vann! "ler"

For det første så er det ingen unger her. Og for det andre så har jeg ikke lyst til å finansiere saftforbruket til andre voksne som har selvstendig økonimi.

Skrevet

Godt poeng. Lurer på om jeg skal prøve noe med sirup. Det må se ekte ut.

villbringebær
Skrevet

Rødsprit......

Å neeeii, har du ikke fulgt med på metanol-dødsfallene fra rødsprit i det siste?

Skrevet

Rødsprit......

Neeeiiiiiii......:-)

Gjest mora2
Skrevet

Å neeeii, har du ikke fulgt med på metanol-dødsfallene fra rødsprit i det siste?

Jo..

Mooohhahahaha...

Skrevet

Jo..

Mooohhahahaha...

Din luring!

Skrevet

Ah, ok :) Jeg pleier å bruke sånn fun light saft, og den konsistensen er akkurat som vann, sjø ;-)

Men ikke _helt_ vel?

Her bruker vi bare solbærsirup og den er ihvertfall skikkelig seig:-D

Skrevet

Jo..

Mooohhahahaha...

''Mooohhahahaha...''

Dr Evil, I presume?

Gjest mora2
Skrevet

''Mooohhahahaha...''

Dr Evil, I presume?

He, he...

Skrevet

Hva med rødbete-lake? Heftig farge i alle fall :))))

Skrevet

Hva med rødbete-lake? Heftig farge i alle fall :))))

Rødbetlake må testes:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...