Gå til innhold

Norsk Krim, på engelsk

Anbefalte innlegg

Gjest xbellax
Skrevet

Jeg leter etter gode norske krimbøker, Lindell, Anne Holt, Jo Nesbø, ..osv. -noen som vet hvor jeg kan finne disse bøkene som lydbøker på cd eller nedlastning?

Gjest mallet
Skrevet

Det er kanskje lurest å henvende seg til forlaget først for å finne ut hvilke av de aktuelle bøkene som er oversatt til engelsk, og om det finnes noen av dem som er laget lydbok av. Når du vet hvilke titler du skal lete etter kan du kanskje finne dem på amazon eller andre engelskspråklige nettbokhandler.

Ellers har biblioteket masse krim-lydbøker, også på engelsk, men jeg kan ikke huske å ha sett noen norske forfattere på engelsk der.

Gjest xbellax
Skrevet

Det er kanskje lurest å henvende seg til forlaget først for å finne ut hvilke av de aktuelle bøkene som er oversatt til engelsk, og om det finnes noen av dem som er laget lydbok av. Når du vet hvilke titler du skal lete etter kan du kanskje finne dem på amazon eller andre engelskspråklige nettbokhandler.

Ellers har biblioteket masse krim-lydbøker, også på engelsk, men jeg kan ikke huske å ha sett noen norske forfattere på engelsk der.

Men mallet... det er så mye jobb...!

*lat*

Skrevet

Jeg tror ikke så mange av dem er oversatt og enda færre er vel lest inn som lydbok, i alle fall her i landet. Skal prøve å huske å sjekke litt for deg på jobb i morra. :o) Har ikke god nok tilgang til å søke hjemmefra.

Gjest xbellax
Skrevet

Jeg tror ikke så mange av dem er oversatt og enda færre er vel lest inn som lydbok, i alle fall her i landet. Skal prøve å huske å sjekke litt for deg på jobb i morra. :o) Har ikke god nok tilgang til å søke hjemmefra.

Åh du er skjønn!!!! :-)

Skrevet

Åh du er skjønn!!!! :-)

Nå har jeg sjekket litt og det ser dårlig ut. Noe er oversatt til engelsk, men såvidt jeg kan se har i alle fall ikke vi noen lydbøker innlest på engelsk av norske forfattere og da går jeg faktisk ut fra at de ikke finnes.

Gjest xbellax
Skrevet

Nå har jeg sjekket litt og det ser dårlig ut. Noe er oversatt til engelsk, men såvidt jeg kan se har i alle fall ikke vi noen lydbøker innlest på engelsk av norske forfattere og da går jeg faktisk ut fra at de ikke finnes.

Tusen takk Lillemus. Med andre ord får jeg da oversette og lese inn en selv :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...