Gå til innhold

Nå var det jammen meg bra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

,.... at "Nytt på nytt" begynte, for 42 av de siste 100 inleggene er i en tråd jeg ikke gidder å lese...:-(

villbringebær
Skrevet

Har vi spammet åpent med kristentråder for deg nå? :)

Skrevet

Har vi spammet åpent med kristentråder for deg nå? :)

Nah, var vel mer at det ikke var så mye annet her inne. Ganske dødt. Sitter alle fast i påsketrafikken, kanskje? ;-)

Gjør meg ingen ting at det er en slik tråd, by all means, men jeg fikk nesten samme feelingen som like etter folkerushet bort fra dol for et års tid siden, da 40-50% av 100 nyeste i perioder var ymse innlegg på psyiatri...;-) Ingen sammenligning forøvrig;-)

villbringebær
Skrevet

Nah, var vel mer at det ikke var så mye annet her inne. Ganske dødt. Sitter alle fast i påsketrafikken, kanskje? ;-)

Gjør meg ingen ting at det er en slik tråd, by all means, men jeg fikk nesten samme feelingen som like etter folkerushet bort fra dol for et års tid siden, da 40-50% av 100 nyeste i perioder var ymse innlegg på psyiatri...;-) Ingen sammenligning forøvrig;-)

He,he :)

Men veldig enig med deg, det er virkelig dødt her inne nå! Jeg hiver meg på sånne trostråder, synes det er superspennende *S*

villbringebær
Skrevet

''folkerushet bort fra dol''

Kanskje de tar en pause fra dol, slik som Jesus gjorde, for så å dukke opp igjen tre dager senere, he,he :) (Regner med du så Nytt på Nytt *lol*)

Skrevet

He,he :)

Men veldig enig med deg, det er virkelig dødt her inne nå! Jeg hiver meg på sånne trostråder, synes det er superspennende *S*

Ja, er det skikkelig aktivitet i en tråd man liker, holder dte jo med én tråd. :-)

Skrevet

Kanskje de tar en pause fra dol, slik som Jesus gjorde, for så å dukke opp igjen tre dager senere, he,he :) (Regner med du så Nytt på Nytt *lol*)

*LOL* de tar den hvert år - like morsom:-)

Skrevet

''Kanskje de tar en pause fra dol, slik som Jesus gjorde, for så å dukke opp igjen tre dager senere, he,he :)''

Eg visste ikkje at Jesus hadde vært på Dol engang eg, snakk om å "sove i timen"...

Gjest mora2
Skrevet

He, he, utrolig lite som skjer her for tiden...

villbringebær
Skrevet

''Kanskje de tar en pause fra dol, slik som Jesus gjorde, for så å dukke opp igjen tre dager senere, he,he :)''

Eg visste ikkje at Jesus hadde vært på Dol engang eg, snakk om å "sove i timen"...

Bla deg et hakk tilbake så ser du at Jesus var her en stund! :)

Skrevet

Religionsdebatten eller? Hehe, vi ble litt revet med:-)

Skrevet

Du er altså _ikkje_ kristen?

Det er ingen grunn til ikke å delta i den debatten:-) Jeg anser heller ikke meg selv som kristen, men var en av de mest aktive i tråden:-)

Skrevet

Men det var jo moro at det kom igang en skikkelig diskusjon igjen da, ikke så mange av dem lenger. Og ikke alle diskusjoner kan være interssante for alle, og hadde vi ikke hatt den diskjusjonen, så hadde det vært 47 (eller hva søren du sa antallet var) mindre innlegg på 100 nyeste:-) Like dødt av den grunn:-)

Hva skal vi snakke om nå da, Morsan? Er med jeg, skikkelig diskusjonshumør i dag...

Skrevet

Jojo, han var her han, men han forsvant etter omlegginga:-)

Skrevet

Men det var jo moro at det kom igang en skikkelig diskusjon igjen da, ikke så mange av dem lenger. Og ikke alle diskusjoner kan være interssante for alle, og hadde vi ikke hatt den diskjusjonen, så hadde det vært 47 (eller hva søren du sa antallet var) mindre innlegg på 100 nyeste:-) Like dødt av den grunn:-)

Hva skal vi snakke om nå da, Morsan? Er med jeg, skikkelig diskusjonshumør i dag...

Nei, det var nettopp det som var poenget at det er så dødt at det nesten blir litt plagsomt med 42 innlegg i en tråd man ikke deltar i;-)

Skrevet

He, he, utrolig lite som skjer her for tiden...

Så sett i gang diskusjoner du synes er interessante da, istedet for å syte over at det skjer så lite her. Noen må jo da gjøre noe med det, og hvorfor da ikke deg?

Skrevet

jeg trodde han var overalt jeg...;-)

Skrevet

Nei, det var nettopp det som var poenget at det er så dødt at det nesten blir litt plagsomt med 42 innlegg i en tråd man ikke deltar i;-)

Ok, sånn ja. Joda det kan jeg skjønne. Men det var veldig moro å være med i den tråden:-) Religion fenger enten man har det ene eller det andre synet...

Gjest mora2
Skrevet

Så sett i gang diskusjoner du synes er interessante da, istedet for å syte over at det skjer så lite her. Noen må jo da gjøre noe med det, og hvorfor da ikke deg?

Syte og syte fru blom, sier bare at det skjer lite her for tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...