Gjest Geir Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Det er ingen grunn til ikke å delta i den debatten:-) Jeg anser heller ikke meg selv som kristen, men var en av de mest aktive i tråden:-) Du har rett i det ja. Husker før i "gamledager" så var det noen voldsomme debatter (om eg skal være litt diplomatisk) under forumet for "Livssyn" (som desverre er vekke no), hvis eg ikkje husker feil så var "Månestråle" en av de mest aktive (og reflekterte) i de trådene. 0 Siter
Bookworm Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Du har rett i det ja. Husker før i "gamledager" så var det noen voldsomme debatter (om eg skal være litt diplomatisk) under forumet for "Livssyn" (som desverre er vekke no), hvis eg ikkje husker feil så var "Månestråle" en av de mest aktive (og reflekterte) i de trådene. Moro med slike debatter ja, så lenge de holder seg på et relativt saklig nivå:-) Jeg har hatt det moro i dag... 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 He, he, utrolig lite som skjer her for tiden... "Alle " er på ordspill.no 0 Siter
Tyroll Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 "Alle " er på ordspill.no Jepp. Det er nettopp der jeg har vært i det siste. Hvem i huleste var hun som sendte denne linken, slik at jeg ikke får tatt vasken min til påske, eller noen verdens ting. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Jepp. Det er nettopp der jeg har vært i det siste. Hvem i huleste var hun som sendte denne linken, slik at jeg ikke får tatt vasken min til påske, eller noen verdens ting. Både jeg og mannen min bruker kveldene på dette nå... Hvordan skal det ende?? ;o) 0 Siter
Tyroll Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Både jeg og mannen min bruker kveldene på dette nå... Hvordan skal det ende?? ;o) Ja det kan du si, dette er det "verste" jeg har vært med på. Jeg glemmer rent å lage middag også. LOL Verre en sudoku. Må nå vel ta til vettet en dag. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Ja det kan du si, dette er det "verste" jeg har vært med på. Jeg glemmer rent å lage middag også. LOL Verre en sudoku. Må nå vel ta til vettet en dag. Blitt hekta jeg og. De to siste nettene har jeg sitti til kl 05!! Og trodd at klokka ikke er mer en 02 ;p Farlig det her! 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Ja det kan du si, dette er det "verste" jeg har vært med på. Jeg glemmer rent å lage middag også. LOL Verre en sudoku. Må nå vel ta til vettet en dag. Men det er jo så morro!!! Jeg taper for det meste, men begynner å skjønne triksa;o) 0 Siter
Tyroll Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Men det er jo så morro!!! Jeg taper for det meste, men begynner å skjønne triksa;o) Nå kom jeg meg opp igjen til 764. Datt ned til 500, og det har vært hardt å ake seg oppover ja. Til å begynne med var jeg så korka dum, at jeg ikke skjønte at jeg skulle legge OPPÅ bonusrutene. Kunne ikke skjønne hvorfor jeg aldri fikk høye poengsummer. Jeg har da scrabble hjemme, selv om det er mange år siden jeg har vært bort i det, så burde jeg skjønt såpass. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Nå kom jeg meg opp igjen til 764. Datt ned til 500, og det har vært hardt å ake seg oppover ja. Til å begynne med var jeg så korka dum, at jeg ikke skjønte at jeg skulle legge OPPÅ bonusrutene. Kunne ikke skjønne hvorfor jeg aldri fikk høye poengsummer. Jeg har da scrabble hjemme, selv om det er mange år siden jeg har vært bort i det, så burde jeg skjønt såpass. Ligger og vaker rundt 600 jeg, Klarer ikke bedre 0 Siter
Kalevala Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Jepp. Det er nettopp der jeg har vært i det siste. Hvem i huleste var hun som sendte denne linken, slik at jeg ikke får tatt vasken min til påske, eller noen verdens ting. *dukker* 0 Siter
Tyroll Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Ligger og vaker rundt 600 jeg, Klarer ikke bedre Jeg tør ikke spille mot disse "lynraske", med både over 1000 og mye mer, da blir jeg knust med en gang. Men jeg lokka med et par venninner, så jeg har scoret litt der da 0 Siter
villbringebær Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Jepp. Det er nettopp der jeg har vært i det siste. Hvem i huleste var hun som sendte denne linken, slik at jeg ikke får tatt vasken min til påske, eller noen verdens ting. Ja det er til å bli utrolig hekta på! I tillegg til at et spill tar jo så lang tid!! Så enten sitter man der og spiller eller så... gjlr man det ikke ;-) 0 Siter
villbringebær Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Ligger og vaker rundt 600 jeg, Klarer ikke bedre Jeg har ca.900. Vanskelig å komme over 1000! 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 "Alle " er på ordspill.no Jeg er i alle fall der inne. Mesteparten av kveldene her nå har jeg og blikkboksmann sittet med hver vår laptopp på fanget å spilt med hverandre ;-D (ikke bare kveldene, men også hvert ledige sekund ellers) men i dag har jeg vært ute i 6!!! timer... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.