Gå til innhold

Nå var det jammen meg bra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ingen grunn til ikke å delta i den debatten:-) Jeg anser heller ikke meg selv som kristen, men var en av de mest aktive i tråden:-)

Du har rett i det ja.

Husker før i "gamledager" så var det noen voldsomme debatter (om eg skal være litt diplomatisk) under forumet for "Livssyn" (som desverre er vekke no), hvis eg ikkje husker feil så var "Månestråle" en av de mest aktive (og reflekterte) i de trådene.

Skrevet

Du har rett i det ja.

Husker før i "gamledager" så var det noen voldsomme debatter (om eg skal være litt diplomatisk) under forumet for "Livssyn" (som desverre er vekke no), hvis eg ikkje husker feil så var "Månestråle" en av de mest aktive (og reflekterte) i de trådene.

Moro med slike debatter ja, så lenge de holder seg på et relativt saklig nivå:-) Jeg har hatt det moro i dag...

trollemor;o)
Skrevet

He, he, utrolig lite som skjer her for tiden...

"Alle " er på ordspill.no

Skrevet

Jepp. Det er nettopp der jeg har vært i det siste.

Hvem i huleste var hun som sendte denne linken, slik at jeg ikke får tatt vasken min til påske, eller noen verdens ting. :o

trollemor;o)
Skrevet

Hvem i huleste var hun som sendte denne linken, slik at jeg ikke får tatt vasken min til påske, eller noen verdens ting. :o

Både jeg og mannen min bruker kveldene på dette nå... Hvordan skal det ende?? ;o)

Skrevet

Både jeg og mannen min bruker kveldene på dette nå... Hvordan skal det ende?? ;o)

Ja det kan du si, dette er det "verste" jeg har vært med på. Jeg glemmer rent å lage middag også. LOL

Verre en sudoku. Må nå vel ta til vettet en dag.

candyqueen_83
Skrevet

Ja det kan du si, dette er det "verste" jeg har vært med på. Jeg glemmer rent å lage middag også. LOL

Blitt hekta jeg og. De to siste nettene har jeg sitti til kl 05!! Og trodd at klokka ikke er mer en 02 ;p

Farlig det her!

trollemor;o)
Skrevet

Men det er jo så morro!!! Jeg taper for det meste, men begynner å skjønne triksa;o)

Skrevet

Men det er jo så morro!!! Jeg taper for det meste, men begynner å skjønne triksa;o)

Nå kom jeg meg opp igjen til 764. Datt ned til 500, og det har vært hardt å ake seg oppover ja. :)

Til å begynne med var jeg så korka dum, at jeg ikke skjønte at jeg skulle legge OPPÅ bonusrutene. Kunne ikke skjønne hvorfor jeg aldri fikk høye poengsummer.

Jeg har da scrabble hjemme, selv om det er mange år siden jeg har vært bort i det, så burde jeg skjønt såpass. :o

candyqueen_83
Skrevet

Nå kom jeg meg opp igjen til 764. Datt ned til 500, og det har vært hardt å ake seg oppover ja. :)

Til å begynne med var jeg så korka dum, at jeg ikke skjønte at jeg skulle legge OPPÅ bonusrutene. Kunne ikke skjønne hvorfor jeg aldri fikk høye poengsummer.

Jeg har da scrabble hjemme, selv om det er mange år siden jeg har vært bort i det, så burde jeg skjønt såpass. :o

Ligger og vaker rundt 600 jeg, Klarer ikke bedre

Skrevet

*dukker*

Skrevet

Jeg tør ikke spille mot disse "lynraske", med både over 1000 og mye mer, da blir jeg knust med en gang.

Men jeg lokka med et par venninner, så jeg har scoret litt der da :)

villbringebær
Skrevet

Ja det er til å bli utrolig hekta på! I tillegg til at et spill tar jo så lang tid!! Så enten sitter man der og spiller eller så... gjlr man det ikke ;-)

villbringebær
Skrevet

Jeg har ca.900. Vanskelig å komme over 1000!

Gjest Blikkboks
Skrevet

Jeg er i alle fall der inne. Mesteparten av kveldene her nå har jeg og blikkboksmann sittet med hver vår laptopp på fanget å spilt med hverandre ;-D

(ikke bare kveldene, men også hvert ledige sekund ellers)

men i dag har jeg vært ute i 6!!! timer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...