Gå til innhold

endre navn inne på facebook

Anbefalte innlegg

Gjest facebook
Skrevet

Når har jeg prøvd i lang tid på å endre navnet mitt på facebook.

Giftet meg for en stund siden, og da vil jeg jo ha etternavnet mitt på facebook også.

Men det går jo ikke. Navnet blir jo ikke endret...

Noen som har hatt samme problem?

kanskje jeg bare ikkje er så "lur".

I så fall, kan noen gi meg en beskrivelse om hva jeg skal gjøre, steg for steg? fra A til Å?

Skrevet

Det har jeg prøvd flere ganger, for jeg har bare oppgitt mitt navn etter at jeg giftet meg. Men så ville jeg ha med jentenavnet mitt også, for at "gamle kjente" skulle skjønne hvem jeg er... Men har til dags dato ikke fått endret på dette.

Gjest mora2
Skrevet

Jeg har også prøvd, men ikke fått det til...

Men det skal jo gå, for andre gør det jo..

Hmm...

hjernetrimmern
Skrevet

Ser ut til at du kan gå inn på "edit", ved siden av "profile", og videre inn på "relationship"...

der står det at du kan skrive nytt "former name" (som ikke vil bli vist på profilen din, men bare gjøre det enklere for folk og søke deg opp)....og under står det jo noe om du vil bytte ditt virkelige navn...

Vet ikke om det er der da, men det går an å prøve...

AneM1365380603
Skrevet

Det står at det kan gå noen dager før navneendringen blir registrert. Jeg har endret på navnet. Etter noen dager var det i boks.

Skrevet

Ser ut til at du kan gå inn på "edit", ved siden av "profile", og videre inn på "relationship"...

der står det at du kan skrive nytt "former name" (som ikke vil bli vist på profilen din, men bare gjøre det enklere for folk og søke deg opp)....og under står det jo noe om du vil bytte ditt virkelige navn...

Vet ikke om det er der da, men det går an å prøve...

Takk for tipset ang. "former name" Det har jeg lagt inn nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...