Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har prøvd å se på grosvold men jeg bare trives ikke med å se på det (så nå har jeg slutttet med det)

Det virker så likt skavlan samtidig som hun ikke klarer å få den hyggelige stemningen,

Synes det er fint med en kvinne men hun får det liksom ikke til..

Hva synes dere?

Skrevet

Enig med deg.

Ho mangler sjølironi, og tar seg sjøl alt for høytidelig syns eg.

Ho blir grå, kjedelig og pretensiøs.

Skrevet

Enig med deg.

Ho mangler sjølironi, og tar seg sjøl alt for høytidelig syns eg.

Ho blir grå, kjedelig og pretensiøs.

Ja, det blir så seriøst og spørsmålene hennes virker viktigere enn hva gjestene svarer. Skavlan var så flink til å spørre videre og få ut noen spennende fakta som vi ikke visste fra før..

Ikke for å henge ut grosvold, hun er sikkert en ålreit dame men hun skulle hatt en annen type program.

Skrevet

Jeg synes det er bedre enn jeg trodde det ville bli på forhånd. Har sett en del med henne før som jeg ikke har likt. Så jeg ser på en gang iblant, men Skavland var bedre ja.

Skrevet

Synes hun er bedre enn Skavland jeg, men så likte jeg ikke han noe særlig.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg synes det er bedre enn jeg trodde det ville bli på forhånd. Har sett en del med henne før som jeg ikke har likt. Så jeg ser på en gang iblant, men Skavland var bedre ja.

Gidder ikke se engang, dessverre!

Skrevet

Ja, det blir så seriøst og spørsmålene hennes virker viktigere enn hva gjestene svarer. Skavlan var så flink til å spørre videre og få ut noen spennende fakta som vi ikke visste fra før..

Ikke for å henge ut grosvold, hun er sikkert en ålreit dame men hun skulle hatt en annen type program.

Så forskjellig vi kan se det....jeg så Skavlan som en selvopptatt fjomp, som ikke kunne ha en kvinnelig gjest under 30 år, uten å se fullstendig "lost" ut. Det var pinlig, til tider. Mens derimot Anne Grosvold virker mer opptatt av det hun snakker om, enn den hun snakker med.

Nei, fri og bevare meg for Skavlan. Alt er bedre enn han :-)

Gjest xbellax
Skrevet

Herlig dame, men hun må kvitte seg med det gyselige kateteret hun sitter bak.

Skrevet

Så forskjellig vi kan se det....jeg så Skavlan som en selvopptatt fjomp, som ikke kunne ha en kvinnelig gjest under 30 år, uten å se fullstendig "lost" ut. Det var pinlig, til tider. Mens derimot Anne Grosvold virker mer opptatt av det hun snakker om, enn den hun snakker med.

Jeg er enig med deg i at han var litt for opptatt med unge dame-gjester..men synes grosvold er så høytidelig og stiv og seg så bevisst i sin rolle.

Når skavlan intervjuet experter på forskjellige områder stilte han de spørsmålene som jeg kunne tenkt meg å stille...

Skrevet

Jeg er enig med deg i at han var litt for opptatt med unge dame-gjester..men synes grosvold er så høytidelig og stiv og seg så bevisst i sin rolle.

Når skavlan intervjuet experter på forskjellige områder stilte han de spørsmålene som jeg kunne tenkt meg å stille...

Skavland kunne virkelig det der med å stille pinlige spørsmål. Husker da Lasse Gustafsson (han svenske brannmannen) var gjest - husker ikke nøyaktig hva som ble sagt, men jeg satt og skjemtes på Skavlands vegne og Lasse så helt forundret ut.

Skrevet

Hun har kanskej behov for å forskranke seg?

Skrevet

''som ikke kunne ha en kvinnelig gjest under 30 år, uten å se fullstendig "lost" ut'' Skavlean så like lost ut om det var menn eller damer, uansett alder, for han så ut som han var bergtatt av det de fortalte, og det synes jeg var velig ålreit. Han lyttet mer, ble mer engasjert, mindre selvopptatt - synes jeg!

Skrevet

Helt enig! Det skaper avstand. Mulig det er der det ligger. Hun har autoriitet nok uten det kateteret. Det blir veldig frøken og elevene, og det gjør programmet litt anspent. Eller litt krampe som jeg ville sagt.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Synes hun er bedre enn Skavland jeg, men så likte jeg ikke han noe særlig.

Enig med deg, jeg! Så nesten aldri på Skavlan, men Grosvold får jeg med meg forholdsvis ofte.

Gjest blå dyne
Skrevet

Skavland kunne virkelig det der med å stille pinlige spørsmål. Husker da Lasse Gustafsson (han svenske brannmannen) var gjest - husker ikke nøyaktig hva som ble sagt, men jeg satt og skjemtes på Skavlands vegne og Lasse så helt forundret ut.

Det var faktisk litt pinlig å se på Skavland til tider. Synes han manglet respekt for folks grenser - han manglet rett og slett litt sosiale antenner. Han virket påtatt engasjert og jeg tror det var lurt at han tok en pause fra skjermen.

Skrevet

Det var faktisk litt pinlig å se på Skavland til tider. Synes han manglet respekt for folks grenser - han manglet rett og slett litt sosiale antenner. Han virket påtatt engasjert og jeg tror det var lurt at han tok en pause fra skjermen.

''manglet respekt for folks grenser '' Jeg synes han var modig og morsom i måten han gikk folk litt innpå livet, og han gjorde det med varme selv om det var spøkefult også. De det gjaldt, løsnet jo opp, slappet av, og lo. Selvhøytidelige mnsk. tåler det kanskje ikke, men det ga programmet en fin og nær atmosfære.

Ang. tilfellet med den svenske brannmannen eller hva det var, har jeg ikke sett det. Klart han kan ha bomma, det er jo en sjanse å tøyse på den måten selv om det stort sett gikk kjempebra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...