Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal være hjemme de første dagene og når alle er friske (barna er syke på tur nå) drar vi en tur til svigers hytte fra torsdag ell noe.

En hytte uten innlagt vann, som jeg inntil nylig synes var slittsomt til tider men nå har jeg funnet ut at det rett og slett er miljøvennlig med enkel standard på hytta!

Så istedenfor å være litt misunnelig på de som har varmekabler og oppvaskmaskin på hytta kan jeg være fornøyd med å være miljøvennlig;)

Skrevet

Eg har ikkje hytte, og det er enda mer miljøvennlig. :)

Skrevet

Eg har ikkje hytte, og det er enda mer miljøvennlig. :)

Det er slett ikke sikkert! Hvis du kjører rundt i bilen, mens de er på hytta, er de langt mer miljøvennlige enn deg..

Skrevet

Vi skal være bare hjemme og slappe helt av noen dager, besøke noen venner på landet et par dager, og noen dager på minicruise. Påskeaften skal vi ha selskap med vondue. For et herlig liv!

Gjest Blikkboks
Skrevet

Vi skulle vært en uke på høyfjellshotell, men det ble avlyst, da min hund ikke er i topp form. Så nå skal vi kose oss med fri her hjemme, også tar vi noen småturer og mulig noen dager på fjellet hos mine foreldre, men det tar vi litt som det kommer.

Skrevet

Hyttepåske fra onsdag her. Drar til Valdres med flere andre fam.medlemmer. Vært flere ganger på høyfj.hotell/fjellstue i påskeferien og jeg synes det er "ferie", men får prøve hytteferie igjen nå. God påske!

Skrevet

Det er slett ikke sikkert! Hvis du kjører rundt i bilen, mens de er på hytta, er de langt mer miljøvennlige enn deg..

De som skal på hytta da?

Har de hytte i hagen, eller har de tenkt å gå helt frem?

Og åssen går det med regnskogen om alle på død og liv skal bygge seg hytte?

Dessuten så har ikkje eg tenkt å kjøre rundt i bil hele påsken.

Men det har tydeligvis du...

''...besøke noen venner på landet et par dager, og noen dager på minicruise.'' :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...