Gå til innhold

Et skikkelig kupp av et spisebord - bare 50 000!

Anbefalte innlegg

trollemor;o)
Skrevet

Har de bommet med et par nulller eller?

Skrevet

Du verden. Men jeg skjønner bedre de som kjøper dette enn de som kjøper den smijernslampa til 6500,-. Selv om det har en noe merkelig fasong til spisebord å være...

Skrevet

Du verden. Men jeg skjønner bedre de som kjøper dette enn de som kjøper den smijernslampa til 6500,-. Selv om det har en noe merkelig fasong til spisebord å være...

Det er jo litt spesielt i seg selv at det er et skipsror, og isolert sett en artig detalj, men det hjelper så fint lite når det ikke ser særlig pent ut og samtidig koster en formue!!

Skrevet

Du har en egen evne til å ramle over merksnodige annonser!

Eller jobber du i finn.no? :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1205532018' post='3827880]

Du har en egen evne til å ramle over merksnodige annonser!

Eller jobber du i finn.no? :)

Det hadde vært kult å jobbe der, da, og få betalt!! :-)

Nei, jeg sitter nok bare på sofaen hjemme, eller _ligger_ er vel så bra karakteristikk, med læpptåpp og Senkveld og uten mann fr kvelden...;-)

Skrevet

La du merke til at bildene ikke er konsekvente?

Skrevet

Hæ? Mener du at noen av dem er speilvendte? Eller hva mener du egentlig?

Skrevet

Jeg måtte sjekke en gang til, men jeg ser ikke hva du sikter til

Skrevet

Jeg måtte sjekke en gang til, men jeg ser ikke hva du sikter til

Tegningen er speilvendt....

Skrevet

Tegningen er speilvendt....

Åja, så ikke på tegningen engang;-) Men den er vel fra slik den lå på gulvet før de skrudde på beina, og når de var skrudd på og bordet ble snudd, så ble det motsatt vei...? ;-)

Skrevet

Åja, så ikke på tegningen engang;-) Men den er vel fra slik den lå på gulvet før de skrudde på beina, og når de var skrudd på og bordet ble snudd, så ble det motsatt vei...? ;-)

*ro, ro*....

Passet forsåvidt :)

Skrevet

*ro, ro*....

Passet forsåvidt :)

*ro, ro*....

nei, nei! _damp_!!!

Skrevet

*ro, ro*....

nei, nei! _damp_!!!

Okei, da :)

*damp, damp*

Mista nikket
Skrevet

Erre muli. Ser det for meg pent pyntet til jul med sølv og krystall. Håper det ikke lukter tang og tare eller tjære av det. Kanskje de har lagt det ut noen dager for tidlig. Ikke 1. april ennå.

AneM1365380603
Skrevet

Det var jaggu meg kostbar oppfyringsved ;) Du har virkelig nese for slike kupp hos finn.no..

Skrevet

Det var jaggu meg kostbar oppfyringsved ;) Du har virkelig nese for slike kupp hos finn.no..

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...