Gå til innhold

Bruker dere betalingstjenestene her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg begynte å være på doktoronline 1999 var det gratis å spørre om råd fra lege eller annen fagperson, nå koster det jo skjorta å spørre, blir nesten billigere å gå til fastlegen jo!

Jeg har ikke en eneste gang etter det ble en betalingstjeneste betalt for den slags hjelp, men før det hendte det jeg fikk svar på det jeg lurte på fra jordmor, helsesøster, allmennlege etc...

Enn dere?

Er dere bare her for å lese og pjatte sånn som meg, eller betaler dere for ekspertråd?

Har inntrykk av at de som ikke er her daglig er de som stiller spørsmål med fagsvar, er dette tilfellet?

Er jo flott at det finnes en slik tjeneste da, selv om jeg ikke lurer på like mye nå som da jeg var gravid og hadde små barn for første gang, som da var i 1999, da med et annet nick!

Skrevet

Nei, aldri.

Er jeg syk, går jeg til legen. Lurer jeg på noe ang medisiner, hører jeg etter med apoteket.

Skrevet

Nope, betaler ikke for å få svar fra noen fagperson her. Jeg har faktisk gjort det én gang, og fikk et overfladisk, lite tilfredsstillende svar. Når jeg da ønsket tilleggsopplysninger, så fikk jeg ikke det. Det er nesten billigere å gå til fastlege, og da kan man spørre videre hvis det er noe man lurer på...

Gjest Astroide
Skrevet

Bare pjatter. Blir jeg syk går jeg til legen.

trollemor;o)
Skrevet

Nei, trenger jeg slik hjelp får jeg til legen.

Skrevet

Tenkte akkurat på et samme da jeg logget inn nå. :o) 149,- for svar fra en fagperson som ikke engang kan se på det du spør om direkte? No way. Det hendte jeg spurte i begynnelsen, da det var gratis, men etter at betalingsordningen ble innført har jeg ikke spurt fagpersoner. Har fått svar fra fagfolket på treningsforum, men de svarer alle uansett om man betaler eller ikke ser det ut til. :o) Psykiatriforumet er også gratis.

Skrevet

Jeg har stilt spørsmål til fagpersonene flere ganger, stoler mye på enkelte av spesialistene, som f.eks barnelegene, infeksjonsmedisineren og hudlegen.

Det er ikke aktuelt for meg å stille spørsmål til almennlegen, da jeg har god tilgang til fastlege. Spesialister synes jeg derimot det er bra å kunne stille spørsmål til.

Skrevet

Ikke noe tjenester på meg nei, her er masse erfarne og gode, sivile mennesker her på dol :)

mumitrollet
Skrevet

Jeg sluttet å bruke ekspertene da de innførte den sinnsyke prisen, jeg også. Det er som regel billigere å gå til legen, og barn har jo gratis lege. I byen vår er det også innført e-post-tjeneste, man kan maile fastlegen direkte for korte spørsål, og det koster bare 8,- per gang.

Kunne kanskje vurdert å betale noen fåt tiere, max 50,- for ekspertsvar, men 149,- - aldri i verden!

Skrevet

Jeg føler akkurat som deg.

Jeg koser meg her, men spør aldri fagpersonene. Har også inntrykk av at det oftest er de som bare stikker innom som stiller "betalingsspørsmål".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...