Gå til innhold

Hotell om tre uker - anbefalinger

Anbefalte innlegg

Gjest gleder meg allerede
Skrevet

Påskeferien går i dass pga sykdom. Bitter :-(

Så da legger vi opp til hotelltur første helga i april. og lurer på om dere kan anbefale et hotell.

Vi er to voksne, barn på 2 og 5 år.

Vi må ha snø til langrenn, aking. Svømmebasseng, god mat er også et krav. Maks 3,5 time bilkjøring fra Oslo.

Kom igjen med forslag :-) Prisen er helt ubetydelig.

Skrevet

Vet ikke hvor langt det er fra Oslo, men Bardøla Hotel på Geilo er en sikker vinner, det er ett av det beste hotellene vi har vært på, og vi har vært på mange.

Håper Dere får en flott helg uansett hvor dere drar.

Gjest god tur
Skrevet

Sjusjøen?

Ubetydelig eller uvesentlig? :-)

Skrevet

Vet bare at Pers på Gol har fine badeanlegg. Vet ikke om snøforhold etc., og maten er sikkert tradisjonelt god og variert, men ikke spennende

Skrevet

Vet bare at Pers på Gol har fine badeanlegg. Vet ikke om snøforhold etc., og maten er sikkert tradisjonelt god og variert, men ikke spennende

Greit nok hotell,men må kjøre til fjells for langrenn.

Skrevet

Sjusjøen?

Ubetydelig eller uvesentlig? :-)

Flott terreng for langrenn, ikke minst Birkebeinerløypa, kun et bra hotell igjen der nå, Rustad hotell og fjellstue. Ikke svømmebasseng der, men topp ellers. Sjusjøen høyfjellshotell det andre hotellet som er igjen deroppe har basseng, men er gammel og slitt hotell så anbefaler absolutt Rustad om dere ikke må ha basseng.

Skrevet

Storefjell på Golsfjellet! Riktignok stort, men her har dere absolutt alt. Familievennlige priser også. Oset høyfjellshotell på Golsfjellet er også bra og med svømmebasseng. Likeså Sanderstølen på Golsfjellet.

Ellers Sjusjøen: se min andre kommentar.

Rondablikk lenger nord er også bra, likeså Spidsbergseter på Venabufjellet, flott for store og små.

Dere finner disse stedene på nettet, har egne hjemmesider.

God tur

...den evige natteravn...
Skrevet

Støtter varmt forslager fra Hønemoren om å ta turen til Storefjell.

Der får dere alle deres ønsker oppfylt.

Maten er utrolig velsmakende og utvalget er stort.

Bademuligheter både inne og ute.

Flott turterreng og slalom/akebakke rett utenfor hotellet.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg er veldig glad i Geilo, så jeg vil anbefale både Bardøla, Dr.Holms og Vestlia Resort. Sistnevnte har en kjempe fin spa! :-)

Skrevet

Glemte å si at på dette Bardøla har de norges beste hotellmat mener vi, og jeg tror hvis jeg ikke husker feil er dette noe de reklamerer for spesielt-Vi er for veteraner i hotellovernattinger å regne og jeg aner ikke hvor mange forskjellige vi har besøkt her til lands og som sagt Bardøla er etter vårt syn ett av det beste.

Skrevet

Glemte å si at på dette Bardøla har de norges beste hotellmat mener vi, og jeg tror hvis jeg ikke husker feil er dette noe de reklamerer for spesielt-Vi er for veteraner i hotellovernattinger å regne og jeg aner ikke hvor mange forskjellige vi har besøkt her til lands og som sagt Bardøla er etter vårt syn ett av det beste.

Enda flere retter enn på Storefjell? Tenker på aftenbordet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...