Gå til innhold

SMS-problem

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg får ikke sendt SMS i dag. Er det flere som har det problemet, eller vet noe om det? Jeg har ikke funnet noe i nettavisene.

Selv så har jeg One-Call abonnement, men jeg er ikke sikkert på hvilket nett de bruker.

Skrevet

Jeg har Chess og har ingen problemer, er faktisk ikke sikker på hvilket nett de bruker, men tror det er NetCom sitt og at OneCall bruker Telenor, men er ikke 100% sikker altså. Kjæresten har OneCall og jeg har fått melding fra ham i dag, men vi bor ikke samme landsdel, du og jeg da. :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har Chess og har ingen problemer, er faktisk ikke sikker på hvilket nett de bruker, men tror det er NetCom sitt og at OneCall bruker Telenor, men er ikke 100% sikker altså. Kjæresten har OneCall og jeg har fått melding fra ham i dag, men vi bor ikke samme landsdel, du og jeg da. :o)

Nei, det kan være et lokalt problem.

Fryktelig irriterende...

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har telenor , og får sendt meldinger.

Gjest Twinsen
Skrevet

Har du prøvd å slå tlf av og på igjen?

Det hender det hjelper...

Jeg fikk ikke sendt mms her om dagen, og fikk beskjed om å slå tlf av og på, og vips fungerte alt som det skulle.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''OneCall bruker Telenor''

Nei, de bruker NetCom, og Network Norway i Oslo-området.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Har du prøvd å slå tlf av og på igjen?

Det hender det hjelper...

Jeg fikk ikke sendt mms her om dagen, og fikk beskjed om å slå tlf av og på, og vips fungerte alt som det skulle.

Nei, det har jeg ikke prøvd. Takk for tipset.

Skrevet

''OneCall bruker Telenor''

Nei, de bruker NetCom, og Network Norway i Oslo-området.

Gjør de? Var sikker på at kjæresten og jeg har ulike nett nå etter at han byttet til OneCall, men det er godt mulig jeg roter med jobbmobilen hans, den er vel telenor tror jeg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Gjør de? Var sikker på at kjæresten og jeg har ulike nett nå etter at han byttet til OneCall, men det er godt mulig jeg roter med jobbmobilen hans, den er vel telenor tror jeg.

Jeg har ikke OneCall, jeg bare sjekka heimesida deres, jeg, der strå det NetCom.

Problemet med leverandører som bruker andres nett er jo gjerne at de hopper mellom Telenor og NetCom etter hvilken avtale de greier hale i land angående nettleie. Det er en av grunnene til at jeg som bor ute på bygda ikke en gang vurderer disse selskapene, jeg er avhengig av den som er best utbygd heromkring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...