Gå til innhold

Smurte tykklefser med sjokoladekrem

Lillemus

Anbefalte innlegg

Ja, det fant jeg på butikken i dag! Måtte jo kjøpe en pakke og teste - det hørtes jo godt ut. Noe det definitivt ikke var. Usj. Smakte plast og en ekkel syntetisk sjokoladesmak. Omtrent hele pakka gikk i søpla. Kanskje like greit. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blikkboks

Jeg er ikke så glad i tykklefser jeg da. Elsker det jeg liker å kalle vanlige lefser da:o)

Både disse "vestlandslefsene" og for ikke å snakke om noen mamma kjøper jobben til jul..... Hjemmelagde lefser. Jammi.... dumt dama nekter å gi fra seg oppskriften, men glad hun tar opp bestillinger i det minste :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaker lefse som er smurt Hapå inni, synes jeg.

HaPå er jo godt! Sjokoladefyllet i lefsene var gruuuusomt...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så glad i tykklefser jeg da. Elsker det jeg liker å kalle vanlige lefser da:o)

Både disse "vestlandslefsene" og for ikke å snakke om noen mamma kjøper jobben til jul..... Hjemmelagde lefser. Jammi.... dumt dama nekter å gi fra seg oppskriften, men glad hun tar opp bestillinger i det minste :oD

Lefser er snadder! Særlig vestlandslefsa, diverse klenninger og ikke minst tynnlefse som man smører selv! I jula levde vi på lefser i flere dager omtrent... Mmmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nikkot

Vestlandslefse er kjempegodt, med smør, sukker og kanel på :), smurt tykklefse med sjokoladekrem på hørtes kvalmenes ut ..... isj all den sjokoladen i alt ting, brekker meg nesten når jeg hører reklamen for boller med dajmkuler i, isj og æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...