Lillemus Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Ja, det fant jeg på butikken i dag! Måtte jo kjøpe en pakke og teste - det hørtes jo godt ut. Noe det definitivt ikke var. Usj. Smakte plast og en ekkel syntetisk sjokoladesmak. Omtrent hele pakka gikk i søpla. Kanskje like greit. ;o) 0 Siter
Gjest enig, dette var ikke godt Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Smaker lefse som er smurt Hapå inni, synes jeg. 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Jeg er ikke så glad i tykklefser jeg da. Elsker det jeg liker å kalle vanlige lefser da:o) Både disse "vestlandslefsene" og for ikke å snakke om noen mamma kjøper jobben til jul..... Hjemmelagde lefser. Jammi.... dumt dama nekter å gi fra seg oppskriften, men glad hun tar opp bestillinger i det minste :oD 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Skrevet 16. mars 2008 Smaker lefse som er smurt Hapå inni, synes jeg. HaPå er jo godt! Sjokoladefyllet i lefsene var gruuuusomt...! 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Skrevet 16. mars 2008 Jeg er ikke så glad i tykklefser jeg da. Elsker det jeg liker å kalle vanlige lefser da:o) Både disse "vestlandslefsene" og for ikke å snakke om noen mamma kjøper jobben til jul..... Hjemmelagde lefser. Jammi.... dumt dama nekter å gi fra seg oppskriften, men glad hun tar opp bestillinger i det minste :oD Lefser er snadder! Særlig vestlandslefsa, diverse klenninger og ikke minst tynnlefse som man smører selv! I jula levde vi på lefser i flere dager omtrent... Mmmm! 0 Siter
Gjest nikkot Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Vestlandslefse er kjempegodt, med smør, sukker og kanel på , smurt tykklefse med sjokoladekrem på hørtes kvalmenes ut ..... isj all den sjokoladen i alt ting, brekker meg nesten når jeg hører reklamen for boller med dajmkuler i, isj og æsj. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Kjøpte en slik pakke i fjor engang. Smakte alt annet enn godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.