Lillemus Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ja, det fant jeg på butikken i dag! Måtte jo kjøpe en pakke og teste - det hørtes jo godt ut. Noe det definitivt ikke var. Usj. Smakte plast og en ekkel syntetisk sjokoladesmak. Omtrent hele pakka gikk i søpla. Kanskje like greit. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enig, dette var ikke godt Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Smaker lefse som er smurt Hapå inni, synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg er ikke så glad i tykklefser jeg da. Elsker det jeg liker å kalle vanlige lefser da:o) Både disse "vestlandslefsene" og for ikke å snakke om noen mamma kjøper jobben til jul..... Hjemmelagde lefser. Jammi.... dumt dama nekter å gi fra seg oppskriften, men glad hun tar opp bestillinger i det minste :oD 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Smaker lefse som er smurt Hapå inni, synes jeg. HaPå er jo godt! Sjokoladefyllet i lefsene var gruuuusomt...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg er ikke så glad i tykklefser jeg da. Elsker det jeg liker å kalle vanlige lefser da:o) Både disse "vestlandslefsene" og for ikke å snakke om noen mamma kjøper jobben til jul..... Hjemmelagde lefser. Jammi.... dumt dama nekter å gi fra seg oppskriften, men glad hun tar opp bestillinger i det minste :oD Lefser er snadder! Særlig vestlandslefsa, diverse klenninger og ikke minst tynnlefse som man smører selv! I jula levde vi på lefser i flere dager omtrent... Mmmm! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nikkot Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Vestlandslefse er kjempegodt, med smør, sukker og kanel på , smurt tykklefse med sjokoladekrem på hørtes kvalmenes ut ..... isj all den sjokoladen i alt ting, brekker meg nesten når jeg hører reklamen for boller med dajmkuler i, isj og æsj. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Kjøpte en slik pakke i fjor engang. Smakte alt annet enn godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.